וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ירה בנהג באוטובוס בית ספר וחטף ילד בן 6

החוטף נמלט עם הילד ומחזיק בו במקלט במדינת אלבמה. המשטרה המקומית מנהלת עמו משא ומתן לשחרור בן הערובה. הנהג שנורה מת מפצעיו והלימודים בבתי הספר בוטלו

אדם חמוש בלתי מזוהה עלה אתמול (שלישי) אחר הצהריים על אוטובוס בית ספר באלבמה, ירה בנהג מספר פעמים ואז נמלט עם ילד בן 6. כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים כי החמוש ירה בנהג לאחר שסירב למסור לו את הילד. הנהג, שנפצע אנושות, מת מפצעיו מאוחר יותר בבית החולים, אך זהותו טרם הותרה לפרסום.

לפי הדיווחים, החשוד נמלט עם הילד לאזור מאחורי כנסייה סמוכה במידלנד סיטי, והרשויות מאשרות כי המשטרה מנהלת עם החוטף משא ומתן לשחרור הילד. לפי שעה, לא ברורה סיבת החטיפה והאם קיים קשר בין החוטף לבן הערובה הקטן. רשת CBS דיווחה כי הילד מוחזק במקלט, ככל הנראה בביתו של החוטף.

אזור החטיפה

כוחות הביטחון וההצלה נמצאים בזירת האירוע ותושבים רבים פונו מבתים סמוכים לאזור בו מוחזק בן ה-6. "הרשויות אישרו את העובדה שמוחזק שם ילד, אך מסרבות למסור מידע נוסף בשלב זה", אמרה רייצ'ל דיוויד, דוברת המשטרה המקומית בעיר דות'ן הסמוכה. על פי הדיווחים, ה-FBI הוזעק למקום והלימודים בבתי הספר באזור בוטלו.

"הוא אמר לרובם לרדת מהאוטובוס", סיפר מייקל סן, כומר מקומי ששוחח עם מספר תלמידים לאחר התקרית. "אז הוא חטף ילד קטן וירה בנהג ארבע פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully