וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא-ערפד: נשך את בתו למוות ואז שתה את דמה

גבר מפפואה גינאה החדשה חשוד כי חטף את הפעוטה בת השלוש מידי אמה, נשך אותה בחוזקה בצוואר ואז החל לאכול את בשרה. ילדים מבועתים שהבחינו במעשה מיהרו להזעיק עזרה

המקרה הזה נשמע כאילו נלקח מספר אימה מחריד במיוחד: גבר מפפואה גינאה החדשה חשוד כי נשך למוות את בתו בצווארה, ואז אכל את בשרה ושתה את דמה. הדבר אירע ביום רביעי האחרון בכפר סמוך לעיר ליי, השנייה בגודלה במדינה, כאשר בתו בת השלוש של "האיש-הערפד" הגיע לבקרו יחד עם אמה.

שבט קניבלים בפפואה גינאה החדשה. ShutterStock
במדינה חיות כמה קבוצות וכתות שמנהגי הקניבליזם והכישוף נהוגים בהן. שבט קניבלים בפפואה גינאה החדשה/ShutterStock

חבר המועצה המקומית ג'ון קני סיפר לעיתון המקומי PNG Post Courier כי היה מהראשונים שהגיעו לזירת האירוע. לדבריו, האב נטל את הפעוטה ונמלט עמה לשיחים בקרבת מקום. שם, הוא החזיק אותה בידיו ואז נשך אותה בעוצמה בצוואר, דבר שהביא למותה תוך זמן קצר. לדברי חבר המועצה, בשלב זה החל האב לאכול את בשרה של הילדה וכן לשתות את דמה.

בעיתון דווח כי שני ילדים שטיפסו על עץ סמוך והבחינו במעשה הנורא מיהרו להזעיק עזרה. "הוא פשוט צחק עליהם והמשיך לאכול את הבשר ולשתות את הדם", אמר קני. "הם היו מפוחדים ורצו להזהיר את אנשי המקום". כאשר החלו תושבים מהכפר להתקרב למקום, השליך האיש את גופתה של הפעוטה לשיחים ונמלט. מאוחר יותר נתפס האב הקניבל והוסגר לידי המשטרה.

בפפואה גינאה החדשה חיות כמה קבוצות וכתות שמנהגי הקניבליזם והכישוף נהוגים בהן. בשנה שעברה עצרה המשטרה המקומית כת של קניבלים שהרגה לפחות שבעה אנשים ואכלה את מוחם ואת איברי המין שלהם.

לקריאה נוספת
צפו: האימא הערפדית ששותה שני ליטר דם בחודש
כפר סרבי בבהלה: ”הערפד המקומי מחפש קרבנות”
”בית קברות לערפדים” התגלה באתר בנייה בפולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully