וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אלון שוסטר, יו"ר מועצת שער הנגב לשעבר, יצטרף לגנץ

אלון שוסטר המזוהה עם מפלגת העבודה אישר בשיחה עם וואלה! NEWS כי מתקיימים מגעים עם מפלגתו של הרמטכ"ל לשעבר. בעבר דווח כי גנץ, השומר עדיין על שתיקה, יצרף לרשימתו גם את יצחק קרייס, מנהל בית החולים שיבא מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם לשעבר

צילום: תאגיד "כאן", עריכה: טל רזניק

ראש מועצת שער הנגב לשעבר אלון שוסטר במגעים להצטרף למפלגת חוסן לישראל של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. שוסטר היה אחד מראשי הרשויות הדומיננטים והמזוהים ביותר עם מפלגת העבודה, והעזיבה שלו צפויה להיתפס כמכה פוליטית בעבודה. שוסטר אישר בשיחה עם וואלה! NEWS כי ישנם מגעים אך לדבריו לא התקבלה ההחלטה הסופית על הצטרפות לגנץ.

גנץ, שעדיין שומר על שתיקה, מוסיף לעורר את סקרנותה של המערכת הפוליטית בימים האחרונים. לפני כשבועיים דווח כי ברשימתו של הרמטכ"ל לשעבר צפויים להתמודד ד"ר יצחק קרייס, מנהל בית החולים שיבא-תל השומר, מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם לשעבר, ואיש החינוך חילי טרופר ששימש בעבר כיועץ לשר החינוך שי פירון מיש עתיד.

מפלגת חוסן לישראל נרשמה אצל רשם המפלגות. בהצהרה נכתב כי מטרות המפלגה כפי שהוגשו לרשם המפלגות הן "המשך ביסוס וחיזוק מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לאור החזון הציוני כפי שבא לידי ביטוי במגילת העצמאות תוך קביעת ושינוי סדר העדיפויות הלאומי בנושאים הבאים: חינוך, פיתוח תשתיות לאומיות, חקלאות, חוק משפט וביטחון פנים, מדיניות רווחה, שלום וביטחון".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
נתניהו על החשש מהתערבות זרה בבחירות: "ערוכים לכל תרחיש"
ח"כ מיקי רוזנטל הודיע: פורש מהכנסת - לא אתמודד בבחירות לעבודה
בני גנץ רשם את מפלגתו החדשה: "חוסן לישראל"

אלון שוסטר ראש מועצה אזורית שער הנגב, מרץ 2012.
נחשב בעבר כדמות דומיננטית במפלגת העבודה. שוסטר
הצבת ארונו של עמוס עוז, תיאטרון צוותא, בתל אביב 31 בצדמבר 2018. ניב אהרונסון
עדיין שומר על שתיקה. גנץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully