וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות בתיק 4000: אלוביץ' אמר למקורביו "אני שר התקשורת"

בחדשות 2 פורסם כי האמירה נאמרה בשיחה בין בעל השליטה בבזק לבין מקורביו לאחר שארדן הועבר לתפקיד שר הפנים במקומו של סער, כך שהתיק נותר בידיו של נתניהו. פרקליטו מסר: "לא היה ולא נברא, עוד הדלפה זדונית"

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ניר חן

בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', אמר למקורביו שהוא שר התקשורת לאחר שהתיק עבר לידי ראש הממשלה בנימין נתניהו - כך פורסם הערב (שישי) ב"חברת החדשות". על פי הדיווח, בסוף שנת 2014, לאחר התפטרותו של שר הפנים גדעון סער והחלפתו בגלעד ארדן, שכיהן עד אז כשר התקשורת, נשאל אלוביץ' מי יכהן כעת בתפקיד שר התקשורת, והשיב, על פי העדות שהובאה, במילים אלה: "אני שר התקשורת".

פרקליטו של אלוביץ', עו"ד ז'ק חן, מסר בתגובה כי האירוע "לא היה ולא נברא" וכי מדובר ב"עוד הדלפה זדונית שנועדה להפעיל על מר אלוביץ' לחץ, תוך רמיסה נוספת של זכותו להליך הוגן".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו נחלץ מהצוללת הטבועה - אך עומד מול סיכון ממשי של עונש מאסר
בכיר בפרקליטות על חקירות נתניהו: נתאמץ שהפרטים יובהרו לפני הבחירות
"נתניהו ייחקר ב-12 ביוני; חפץ סיפק ראיות משמעותיות בתיקים"

שאול אלוביץ בהארכת מעצר, מחוזי תל אביב, 27 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
אלוביץ'/ראובן קסטרו

תיק 4000 עוסק בהטבות רגולטוריות שהעניק לכאורה נתניהו לאלוביץ' תמורת סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS שבשליטתו. ההטבה המרכזית שלכאורה העניק נתניהו, כשר תקשורת, נוגעת לאישור עסקת בזק-יס, שלפי הפרקליטות הייתה שווה לאיש העסקים כמיליארד שקל. במסגרת פרשה זו גויסו שני עדי מדינה - מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר ויועץ התקשורת המקורב לנתניהו ניר חפץ.

בחודש שעבר פורסם בחדשות 2 כי עד המדינה נגד נתניהו, יועץ התקשורת שלו לשעבר ניר חפץ, מסר פרטים רבים לחוקריו ובין היתר הביא עדויות לכך שראש הממשלה ואלוביץ' היו מודעים לקשר שנוצר סביבם, לכאורה, בעניין סיקור אוהד תמורת הטבות. עוד אמר חפץ לחוקרים, על פי פרסומים, כי נהג לשלוח בעצמו עם אלוביץ' בין שש לשבע פעמים ביממה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סער, מנדלבליט, נתניהו וארדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת החודש הנוכחי אמר המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים שלמה למברגר כי הפרקליטות תפעל להביא לידיעת הציבור את פרטי החקירות שבהן מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים 1000, 2000 ו-4000 - בטרם יתקיימו בחירות לכנסת. בדיון בוועדת השקיפות של הכנסת בראשות ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) בנושא חקירות נבחרי ציבור התייחס למברגר לחקירות שנמצאות ב"ישורת הסופית" ואמר כי "אם יהיו בחירות ייעשה מאמץ עילאי שהציבור יכיר את הפרטים לפניהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully