וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע אדום בשדרות ובשער הנגב: רקטה נחתה בשטח פתוח במועצה

בעקבות הירי נשמעה התרעת "צבע אדום" בכמה מיישובי המועצה האזורית ובתחומי העיר שדרות. לא דווח על נפגעים או על נזק שנגרם. בתגובה לשיגור תקף צה"ל "תשתית תת-קרקעית" בדרום הרצועה

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

רקטה שנורתה אמש (ראשון) מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח בתחום המועצה האזורית שער הנגב. עם שיגור הרקטה הופעלה התרעת "צבע אדום" בכמה יישובים במועצה האזורית ובעיר שדרות. לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק.

בתגובה לשיגור תקף צה"ל באמצעות מטוסי קרב תשתית תת קרקעית בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי "צה"ל ימשיך לפעול על מנת לאפשר ביטחון לאזרחי ישראל, בכל האמצעים העומדים לרשותו. חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה, מעל ומתחת לקרקע".

שלשום תקף צה"ל יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה, בתגובה לפיצוץ המטען שהביא לפציעתם של ארבעה חיילים ולירי הרקטות בשעות הערב, במהלכו נפגע גג בית ביישוב במועצה האזורית שער הנגב.

על פי הודעת דובר צה"ל מטוסי חיל האוויר תקפו בסך הכול 18 יעדים של חמאס מאז אמש, בהם שמונה מטרות שאותרו ב"מתחם צבאי" של חמאס באזור מרחב נצרים וכן "תשתית לייצור אמצעי לחימה ואימונים". עוד נמסר כי שתי עמדות תצפית הותקפו בירי פגזי טנק.

לקריאה נוספת:
צה"ל תקף 18 יעדי חמאס, בהם מנהרה; אזעקות שווא נשמעו בעוטף עזה
צה"ל הופתע בנקודת התורפה: השאלות הקשות שעולות מפיצוץ המטען
המטען שהתפוצץ הוסווה בדגל פלסטין; צה"ל: "עלול לערער היציבות"

שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה/רויטרס
רקטה נחתה במועצה האזורית שער הנגב, נזק נגרם לבית, פברואר 2018. שי מכלוף
האזור בו נפלה הרקטה, שלשום/שי מכלוף

במהלך ליל התקיפות נשמעו אזעקות "צבע אדום" ביישובים במועצות האזוריות אשכול, שער הנגב, שדות נגב וחוף אשקלון וכן בתחומי הערים אשקלון ושדרות. בעיריית אשקלון מסרו כי בתום סריקות לא אותרו נפילות בשטח העיר וקראו לתושבים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים. מדובר צה"ל נמסר בהמשך הלילה כי מדובר באזעקות שווא וכי לא זוהו כל שיגורי רקטות אל עבר שטח ישראל.

ביום שבת תקף צה"ל שש מטרות חמאס ברצועת עזה בתגובה לתקרית שבה הופעל מטען חבלה נגד כוח צה"ל בסמוך לגדר בדרום הרצועה. בתקרית נפצעו ארבעה חיילים, שניים מהם באורח קשה. בתוך כך, אזעקות צבע אדום נשמעה במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה ובמועצה האזורית שער הנגב, שם התפוצצה רקטה על גג בית מגורים. נזק נגרם למבנה, וכמה נפגעי חרדה טופלו במקום.

(עדכון ראשון: 21:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully