וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף, הדריסה, והדקירה: תיעוד חיסול העבריין מאור מלול בתאילנד

בסרטון שצולם בזירת האירוע נראה מלול מופל מהאופנוע ומנסה להימלט מרכבו של העבריין שחיסל אותו. ישראלי נוסף נחקר בעקבות האירוע: "מבצעי החיסול רשמו את שמי על הרכב שבו השתמשו". משטרת תאילנד עצרה את אייל בוקל בחשד למעורבות בחיסול

עריכה: תום זואילי

מאור מלול, עבריין מוכר למשטרה הנחשב ליעד מרכזי של מחוז מרכז, נדקר למוות אתמול (שבת) בקוסמוי שבתאילנד, שלוש שנים לאחר שאחיו נרצח בישראל. בתיעוד האירוע נראה מלול מנסה להימלט מהעבריינים שניסו לפגוע בו אולם ללא הצלחה ומותו נקבע לאחר מכן בבית החולים.

בתחילת הסרטון, נראית אשתו של מלול, שהתלוותה אליו יחד עם חבר נוסף לטיול, מנסה להימלט מהזירה. מלול ניסה אף הוא לברוח מהמקום על אופנועו, אלא שאז החלו העבריינים לנסוע לאחור בניסיון לדרוס אותו.

לאחר שהצליחו להפגוע בו עם המכונית, יצא אחד העבריינים מהרכב עם סכין בידו והחל לרדוף אחר מלול שנפגע מהמכונית. תוך מספר שניות הצליח העבריין להשיג את מלול, דקר אותו ונמלט. לאחר שנדקר הועבר מלול לבית החולים בבנגקוק, שם המשיכו הרופאים במאמצים להחיותו, אך ללא הצלחה.

עוד בוואלה! NEWS:
דורון רובין הובא למנוחות: "פעל מתוך אמונה יוקדת ואהבה לארץ"
שני שוטרים נפצעו קל מפגיעת רכב בירכא; מצוד אחר החשוד
במחאה על אלימות נגד נהגים: שביתה מחר בקווי אגד בין 12:00-10:00

חיסול העברין מאור מלול בתאילנד, 20 בינואר 2018. צילום מסך
תיעוד החיסול בתאילנד/צילום מסך

מ' ישראלי שנסע לטייל בקוסמוי נחקר היום במשטרה בקשר לחיסול. "בעל הרכב שחיסל את הבחור, שכר את הרכב ורשם את השם של הרכב על שם חדר באחד המלונות ובמקרה הזה זה היה החדר שלי", סיפר. "השוטרים באו אלינו למלון, הראו לנו את התיעוד ומהר מאוד הבינו שאנחנו לא קשורים לזה. הם לקחו אותנו לחקירה, צילמו אותנו ונסעו למשכיר הרכב והוא אמר להם שזה לא אנחנו".

במקביל, במסגרת חקירת האירוע, המשטרה התאילנדית עצרה את אייל בוקל, אחיו של ברוך בוקל, ראש ארגון פשיעה שפועל בשרון ובנתניה ועל פי החשד עומד מאחורי הרצח של העבריין מאור מלול. בוקל נעצר יחד עם חשוד נוסף - דקל זוארץ. גורמים בכירים במשטרה אמרו כי התאילנדים פעלו במהירות וביעילות במהלך החקירה וביצוע המעצרים. עוד העריכו שהחיסול בתאילנד היה במסגרת הסכסוכים בהם מעורבים משפחת בוקל וגורמים נוספים בנתניה.

עוד באותו נושא

נדקר למוות בחופשה: יעד מרכזי של המשטרה חוסל בתאילנד

לכתבה המלאה
מאור מלול חיסול עבריין תאילנד קוסמוי תיעוד. צילום מסך
מתוך תיעוד החיסול/צילום מסך

בעבר נחשד מלול בניסיון רצח של העבריין ברוך בוקל והורשע בתקיפה בנסיבות מחמירות במסגרת הסדר טיעון, בשל קשיים שהתגלו בראיות. הוא נידון לשנה וחצי מאסר ומרבית התקופה נוכתה מעונשו בשל ימי מאסר שכבר ריצה באותה עת. על פי הערכות מודיעיניות של המשטרה מלול משתייך למשפחת הפשע של זוארץ שנמצאת במאבקי שליטה באזור נתניה על עסקי פשיעה מול משפחת בוקל.

במשטרה מעריכים הסכסוך בין השניים מהווה רקע לחיסול בתאילנד. זמן קצר לאחר שנודעה זהותו של הנרצח פנו התאילנדים וביקשו סיוע מודיעיני מישראל ולאחר מכן הם איתרו את השניים בעת שניסו להימלט מקוסמוי ככל הנראה לוויטנאם או למדינה אחרת.

בשנת 2015 חוסל אחיו של מלול, אבי, בירי מטווח קצר בסמוך לביתו, בכפר יונה שבשרון. במשטרה מוסיפים לעקוב אחר הדיווחים בתאילנד ובודקים אם נסיבות הרצח קשורות לסכסוך שהתפתח במהלך שהותו מעבר לים או שמא מדובר בתקרית הקשורה לפעילותו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully