וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הנער שנפצע מרימון ביער ליד אלעד: "התרענו הרבה פעמים"

אמו של יונתן סמואלסדורף, שנפצע קשה ביער המוגדר כשטח אש ליד לאלעד יחד עם שני ילדים נוספים, סיפרה באולפן וואלה! NEWS כי מצבו יציב וכי הוא יצא מסכנת חיים. "זה אזור יפה ונגיש לילדים. הזהרנו אותם, אבל הם לא הכירו את החפץ הזה", הסבירה

עריכת וידאו: ניר חן

יום אחרי שבנה יונתן בן ה-14 נפצע באורח קשה בפיצוץ רימון ביער קולה הסמוך לאלעד, טענה היום (שני) יפעת סמואלסדורף באולפן וואלה! NEWS כי היא ובעלה "התריעו הרבה פעמים" מפני הסכנה הטמונה בשטח האש הסמוך לאזור מגוריהם. "עשרות פעמים הגיעו חבלני משטרה לשטח, גם בתוך העיר וגם מחוץ לעיר. עד עכשיו לא נעשה שום דבר, לא על ידי כוחות הצבא ולא על ידי כוחות המשטרה", אמרה.

באירוע שהתרחש אתמול מאחורי התחנה המרכזית של אלעד, באזור המוגדר כשטח אש של צה"ל, נפצעו בנוסף שני ילדים בני 11 ותשע באורח קל. בהתחלה עלה החשד כי הנערים שיחקו עם נפל ישן של פצצת מרגמה, אך בהמשך התברר כי מדובר ברימון רסס צה"לי שלא התפוצץ ולא נאסף על ידי הצבא מהשטח.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ הציג את מדיניות הביטחון: רוסיה וסין יריבות, נטפל בצפון קוריאה
מכת הכלבת: אשפה נערמת ליד היישובים - והתנים באים לחפש מזון
סטירות, דחיפות ואגרופים: שתי נערות ואימן תוקפות כוח צה"ל

IFB עם יפעת סמואלסדורף, בנה נפגע מפגז שנשאר על הקרקע. מערכת וואלה!
יצא מסכנת חיים - אך סובל מפגיעה בגפיים. יונתן סמואלסדורף/מערכת וואלה!

סמואלסדורף הזכירה גם מקרה דומה בחודש אוקטובר, שבו שלושה ילדים בני 11, תושבי אלעד, נפצעו באורח בינוני לאחר ששיחקו בחצר בניין מגורים עם רימון שמצאו באזור שטחי האש הסמוכים לעיר. כשנשאלה למה בנה שיחק שם השיבה סמואלסדורף, "זה אזור שהוא שמורת טבע. אזור מאוד יפה, נגיש לילדים וקרוב לבית. אין גדר. הזהרנו את הילדים, אמרנו והסברנו, אבל אמצעי הלחימה שהם ראו זה לא אותו אמל"ח שנמצא בשטח. זה היה להבנתי מטול של רימונים, שנראה שונה מרימון עם נצרה ומפצצות מרגמה שמפניהם הם הוזהרו. את הרימון הזה הם לא הכירו".

"הוא יצא לטייל ביער שמסביב לעיר אלעד, ובסביבות השעה 13:40 קיבלתי טלפון ממנו", היא סיפרה. "הוא צעק: 'הצלה, הצלה, הצלה', שהוא נפצע ושהתפוצץ רימון. הבן הקטן היה בבית והוא הדריך אותנו איפה הוא נמצא. לשם שלחנו את כוחות ההצלה, יחד עם הבן שהדריך אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נער בן 14 ושני ילדים נפצעו קשה וקל בפיצוץ נפל פגז ליד אלעד 17 בדצמבר 2017. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

לפי אחת הגרסאות, יונתן ניגש לרימון, אחז בו ואפילו הכניס אותו לכיס. "הם חשבו שזה חפץ, זה נראה כמו ביצה", אמרה סמואלסדורף. "זה מה שהבנתי מהילדים האחרים. בהתחלה הם זרקו אותו כמה פעמים וראו שהוא לא מתפוצץ, אז הם חשבו שזה לא מסוכן. אני לא יודעת אם הוא הרים את הרימון לכיס, אי אפשר לדעת מהילדים מה בדיוק קרה שם".

בנוסף התייחסה האם למצבו של יונתן. "הוא עדיין נמצא בטיפול נמרץ בבית החולים שניידר, הוא מורדם ומונשם, עובר את הטיפולים שהוא צריך לקבל ועומד להיכנס בשעות הקרובות לניתוח נוסף", אמרה. "ברוך השם הוא יצא מסכנת חיים, מצבו יציב, אבל יש לו פגיעות בגפיים וכרגע זה מה שמטופל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully