וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייתי על מאדים": ילד גאון טוען שחי על הכוכב האדום וזוכר פרטים מדהימים משם

8.11.2017 / 9:18

הילד הרוסי שהצליח לבלבל מומחים בידע הרב שלו במושגים מדעיים אסטרונומיים חשף כבר לפני עשור שחייו הקודמים היו על מאדים לצד חייזרים אלמותיים בגובה 2 מטרים וטוען שהמפתח למקור הידע נמצא בפירמידה עתיקה במצרים

צילום מסך

ילד רוסי גאון טוען שחי על מאדים לפני שנולד מחדש בכדור הארץ. בוריסקה קיפריאנוביץ', מוולגוגרד, רוסיה, חשף כבר ב-2008, כשהיה רק בן 11, שהוא חי על הריסות הכוכב האדום אחרי שזה עבר אסון גרעיני קשה בעבר הרחוק. סיפורו הצליח לבלבל מומחים כשכבר בגיל צעיר הדגים הבנה מדהימה במושגים מדעיים אסטרונומיים. מעבר לכך, הילד התחיל לדבר רק כמה חודשים אחרי שנולד וכבר בגיל שנתיים ידע קרוא וכתוב.

קיפריאנוביץ' זוכר לכאורה פרטים מדהימים על החיים במאדים. לדבריו, תושבי המקום היו יצורים אלמותיים שהגיעו לגובה של שני מטרים והפסיקו להזדקן בגיל 35. היצורים נשמו פחמן דו חמצני, היו מתקדמים מאוד מבחינה טכנולוגית ומסוגלים לנסוע בין כוכבים. סיפורו פורסם לראשונה בסרט התיעודי "בוריסקה: ילד אינדיגו ממאדים" אחרי שהוא והוריו הסכימו להיחשף.

צפו בסיפורו של בוריסקה

עוד באותו נושא

"החייזרים מגיעים": טען שהגיע מהעתיד וכדור הארץ בסכנה גדולה

לכתבה המלאה

קיפריאנוביץ' סיפר שבחייו הקודמים הוא היה טייס והגיע לכדור הארץ שם נולד מחדש בשנת 1996. הוא טוען שלגזע האנושי יש עוד הרבה מה ללמוד ושהספניקס הגדול של גיזה הוא המפתח למקור הידע. הוא אמר: "חיי האנושות תשתנה כשהספניקס יפתח. יש לו מנגנון פתיחה איפשהו מאחורי האוזן. אני לא זוכר בדיוק איפה".

דבריו מעוררים דיון אינסופי באתרי הקונספירציות, בעיקר כי הוא הוכיח אינטלגנציה גבוהה כבר מגיל צעיר וידע לדבר על נושאים שמעולם לא למד עליהם לפני, כגון תרבויות זרות. אמו מספרת שבפעם הראשונה שהיא שמה לב שבנה "מיוחד" היה כמה שבועות אחרי שנולד, כשהצליח להחזיק את ראשו מעלה ללא עזרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully