וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מקהילת העבריים שהושפלה: "לא מסוגלת לעלות לאוטובוס"

10.10.2017 / 14:47

חסדיה בת ישראל, תושבת דימונה שצולמה בידי אישה שקיללה אותה בגזענות באוטובוס, סיפרה כי הרגישה מושפלת אך לא הגיבה בזמן האירוע. "אף אחד לא הגיב, אז כנראה כל הנוסעים חשבו אותו הדבר", אמרה

צילום: בני בן סימון, עריכה: ליר שפיגלר

חסדיה בת ישראל, תושבת קהילת העבריים בדימונה, הגיבה היום (שלישי) לראשונה להשפלה שעברה בנסיעה באוטובוס בשבוע שעבר. לטענתה, מאז הנסיעה היא מפחדת לעלות לאוטובוסים ומרגישה "שכולם מסתכלים עליה". "הרגשתי מושפלת באותו רגע. אף אחד לא הגיב, אז כנראה שאר הנוסעים חושבים אותו דבר. נולדתי כאן ואין לי אזרחות, אז אולי משרד הפנים חושב אותו הדבר", אמרה.

בסרטון, שצולם באוטובוס בבאר שבע, עורר סערה ברשת בעקבות תכנים קשים וגזעניים שהושמעו בידי נוסעת אחרת שקיללה נוסעים כהי עור. "אתם רואים את זאת?", פנתה הנוסעת לצופים העתידיים בסרטון בעודה מצלמת את חסדיה. "יש לה ריח של דגים שהתייבשו שנים באגם. והריח... אני לא יודעת למה היא לא מתקלחת. אני אשלח אותה שתקנה סבון וליפה. והנהג? לא מעניין אותו מי התקלח, העיקר הוא נוהג".

עוד בוואלה! NEWS
אחרי 26 מקרי כלבת מתחילת השנה: שלושה מטיילים בצפון ננשכו בידי תן
הקצינה שביקרה בכירים במשטרה הלכה לעולמה: "שברון הלב הפיל אותה"
שר הביטחון ליברמן הזהיר: "המערכה הבאה תתפתח במהרה לשתי חזיתות"

תיעוד: נוסעת באוטובוס בדימונה תקפה נוסעת אחרת, כהת עור: "יש לך ריח של גופה". מערכת וואלה! NEWS
"התעלמתי כי אני לא אישה של מלחמות". חסדיה בת ישראל/מערכת וואלה! NEWS

חסדיה סיפרה כי הבינה שהושפלה בידי האישה רק כשהאחרונה אמרה את המילה "כושי" במהלך הקלטת הסרטון. "הייתי בדרך הביתה ואישה שישבה מולי החזיקה את הטלפון ודיברה. רק שהיא אמרה 'כושי', הבנתי שהיא מדברת עלינו והתעלמתי כי אני לא אישה של מלחמות. אני אישה של שלום" סיפרה.

"רק כשהגעתי הביתה, הבנתי מה קרה. הילדים שלי רצו אליי ואמרו לי שהם ראו בפייסבוק", הסבירה. "הרגשתי מושפלת באותו רגע. הילדים שלי בכו ורצו ללכת להתעמת איתה".

לתחושתה של חסדיה, כל נוסעי האוטובוסים ככל הנראה חושבים כמו האישה שהשפילה אותה, שכן הם לא הגיבו. לדבריה, מאז האירוע היא לא מסוגלת לעלות לאוטובוס. "לכל מקום שאני הולכת, כולם מסתכלים עליי. הילדים שלי מנסים לעזור לי ועוטפים אותי כל הזמן באהבה", סיפרה. "אני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו לי ועודדו אותי גם בישראל וגם בארצות הברית. גם שם התקשו להאמין שבשנת 2017 יש עוד אנשים שחושבים ככה בישראל".

עוד באותו נושא

"יש לך ריח של גופה": תיעוד - שחורים הושפלו בגזענות באוטובוס בבאר שבע

לכתבה המלאה
האישה אשר הושפלה באוטובוס בבאר שבע 10 באוקטובר 2017. בני בן סימון
בת ישראל, היום/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully