וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוראת משרד המשפטים: המשטרה בודקת אם ראש מועצה חשוד בפוליגמיה

2.10.2017 / 10:14

במשטרה אומרים כי החלו בבדיקה לברר האם ראש מועצת לקיה, סאלם אבו עאיש, נשוי ליותר מאישה אחד, אך טרם הובהר אם תיפתח חקירה. אבו עאיש טרם זומן למסור עדות ודוחה את הטענה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש המועצה לא זומן לחקירה או למסירת עדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה פתחה בבדיקה בימים האחרונים כדי לברר האם ראש המועצה המקומית לקיה, סאלם אבו עאיש, נשוי ליותר מאישה אחת. הבדיקה נפתחה בעקבות הוראה של משרד המשפטים שהועברה על ידי פרקליטות המדינה למחוז דרום של המשטרה.

במשטרה אומרים כי החלו בבדיקה לפני חקירה, אך בשלב זה הם אינם בטוחים עדיין אם הבדיקה בנושא תהפוך לחקירה בחשד לפוליגמיה. כמו כן, ראש המועצה אבו עאיש לא הוזמן עדיין לחקירה או למסירת עדות, מכיוון שעוד לא התקבל אישור לכך מהגורמים הממונים.

אבו עאיש דחה את הטענה ואמר בתגובה: "יש לי רק אישה אחת. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים, חבל על הזמן שלהם, אני נשוי לאישה אחת". ראש המועצה הוסיף כי "יש לי יועצים משפטיים שבודקים גם את דבריה של שרת המשפטים איילת שקד, אם מדובר בהוצאת דיבה או הכפשה".

לפני כחודשיים נחשפה התכנית הממשלתית לטיפול בתופעת הפוליגמיה בישראל. התוכנית, שגובשה על ידי שרת המשפטים איילת שקד, משלבת צעדים בתחום השיפוט, האכיפה, החינוך והרווחה במטרה להיאבק בתופעה, שנחשבת לרווחת במיוחד במגזר הבדואי. בין היתר היא כוללת הגברת האכיפה על נישואים פוליגמיים, הגדלת מספר מעונות היום, העלאת דמי מזונות בגירושים פיקטיביים וקיזוז קצבאות ביטוח לאומי לגברים שאינם משלמים מזונות.

עוד בוואלה! NEWS:
הנכים הפגינו סמוך לביתו של ביטן: "תפרת חליפה על חשבוננו"
שלושה ילדים נפצעו מפיצוץ באלעד לאחר ששיחקו בתחמושת
"בושה": טקס הזיכרון למלחמת יום כיפור נערך בלי נוכחות שרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully