וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק של יומיים: מתה הילדה בת השבע שטבעה בחוף עין גב בכנרת

31.8.2017 / 12:42

בבית החולים זיו בצפת נקבע מותה של הדר בר כתר, שהייתה בחוף יחד עם בני משפחתה ונמצאה ללא הכרה וללא דופק לאחר שהייתה מתחת למים במשך דקות. הוריה החליטו לתרום את איבריה

צילום: מד"א

הדר בר כתר, הילדה בת השבע מכרמי מקטיף שטבעה השבוע בכנרת, מתה הבוקר (חמישי), לאחר יומיים שבהם ניסו הרופאים במרכז הרפואי זיו בצפת להציל את חייה. היא הותירה אחריה חמישה אחים והורים, שהחליטו לתרום את איבריה לאחר מותה.

הילדה טבעה סמוך לחוף סוסיתא, סמוך לעין גב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה, והיא פונתה במסוק לבית החולים כשהיא ללא דופק וללא נשימה.

ילדה כבת 7 טבעה בחוף עין גב בכנרת 29.9.17. אופיר נחום תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
המסוק שפינה את הילדה לבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, אופיר נחום תיעוד מבצעי מד"א

"ישבתי במסעדה בעין גב כשקיבלתי באפליקציית הכוננים של מד"א דיווח על טביעה של ילדה", סיפר חובש מד"א גלעד טואסי שהגיע לטפל בילדה. "רצתי עם ציוד רפואי למקום וראיתי ילדה בת שבע שוכבת על קו המים לאחר שנמשתה על ידי בני המשפחה, אחרי ששהתה דקות בודדות מתחת למים. היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק".

"הילדה הייתה ללא דופק וללא נשימה, לאחר שהות של כמה דקות מתחת למים", סיפרה פרמדיקית מד"א אורלי בן סמיון. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד שחזר הדופק. לאחר שייצבנו את מצבה העברנו אותה למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותה לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully