וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד במועדון הפורום מואשם כי פיתה חיילת - ואנס אותה בשירותים

29.8.2017 / 14:21

תושב הנגב בן 22, שהיה עובד ניקיון במועדון שבבאר שבע, מואשם כי לאחר שמצא את תעודת החוגר של הצעירה, התקשר אל המספר שהשאירה לו ותקף אותה בתא בשירותים. לאחר מכן, קרוב משפחתו ניסה להגיע עמה ל"הסדר" כדי לסגור את התיק

גבר אזוק. ShutterStock
הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הנאשם עד לתום ההליכים/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד סמיר אבו גודה, תושב הנגב בן 22, בגין אונס וניסיון למעשה סדום בחיילת שהגיעה לבילוי במועדון ה"פורום" בבאר שבע במהלך החודש האחרון. כתב האישום מייחס לנאשם גם עבירה של שיבוש הליכי משפט. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום, אבו גודה היה עובד ניקיון במועדון, כשהחיילת הגיעה עם חברותיה למקום ב-12 בחודש. במהלך הלילה, היא הבחינה כי איבדה את תעודת החוגר שלה וסברה כי הוא נמצא בשירותים במועדון. היא פנתה לנאשם, העובד הראשון שנקרא בדרכה, מסרה לו את מספר הטלפון שלה וביקשה ממנו ליצור עמה קשר אם יאתר את התעודה שלה.

כחצי שעה לאחר מכן, הוא התקשר אליה ואמר לה שמצא את החוגר שלה בשירותים. לפי כתב האישום, אחרי שהחיילת הגיעה לשם, העובד שאחז בתעודת החוגר שלה הוביל אותה לאחד התאים וסגר את הדלת מאחוריו. הוא החל לנשק אותה בניגוד לרצונה ולמרות התנגדותה, ולאחר מכן הפשיל את מכנסיו ואת מכנסיה, סובב אותה כשהוא אוחז בזרועותיה, וניסה בכוח לבצע בה מעשה סדום.

עוד בוואלה! NEWS
המצוד בחיפה: ללא שיקול דעת - גם הנאשם המסוכן ביותר יצליח לברוח
בכיר בחמאס: לא הקשחנו עמדות במשא ומתן לשחרור השבויים בעזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון "הפורום" בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיילת הצליחה להיחלץ ממנו ולהסתובב אליו, אז נשכה אותו בחזהו כדי לברוח ממנו. אבו גודה, מואשם כי למרות התנגדותה, הוא אנס את החיילת עד שזו הצליחה להדוף אותו, להימלט מהשירותים ולהזעיק את חברותיה. היא הגיעה בהמשך הלילה לבית החולים סורוקה בעיר וקיבלה טיפול רפואי.

לפי כתב האישום, עובד הניקיון אף שיבש את החקירה כשמחק את כל התקשורת בינו לבין החיילת מהטלפון הסלולרי שלו, וסיפר לקרוביו כי הוא זה שהותקף במועדון על ידי בחורה. הוא אף מואשם כי ביקש מגיסו להתקשר לחיילת כדי שיגיע עמה ל"הסדר".

"המשיב במעשיו ניצל את השפעת האלכוהול על המתלוננת, את הלחץ שלה לקבל לידיה את ארנק התעודה המזהה שלה בצה"ל, שבתוכו החזיקה גם כרטיסים שונים, כרטיס אשראי וכסף מזומן ואת תמימותה כשהגיעה לפגוש אותו בשירותים", נכתב בבקשת הפרקליטות. "המשיב, באכזריות רבה, אטם אוזניו ונפשו לתחינותיה שאינה רוצה במגע המיני עמו והמשיך לאנוס אותה עד שבא על סיפוקו".

עו"ד ארז שליו המייצג את החשוד באונס מסר בתגובה כי, "כתב האישום הוגש היום, ונדחה לצילום ולימוד חומר החקירה הכולל. בין היתר, דיסקים שלקחו מהמקום, כפי שנטען על ידי נציג המשטרה במסגרת דיוני המעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully