וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיר חשוד במעורבות ברצח בכביש החוף לפני 18 שנה

השלום בראשון לציון האריך בארבעה ימים את מעצרו של הבכיר, שחשוד ברצח ארתור רוזן ב-1999, וציין כ יש "תשתית ראייתית" נגדן. גם אסי אבוטבול חשוד במעשה, אולם בית המשפט הורה לשחררו. המשטרה ערערה על כך למחוזי בלוד

צילום: אבי כהן עריכה: ליר שפיגלר

סגן ראש עיר מכהן נעצר בחשד למעורבות ברצח שאירע לפני 18 שנה ומעצרו הוארך היום (חמישי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. ראש העיר שסגנו נעצר אמר כי "מאחר שהנושא מצוי בחקירת משטרה, אינני יכול להתייחס לנושא".

במסגרת חקירת הרצח של ארתור רוזן, שאותה מנהלת יחידת להב 433, נעצרו חשודים נוספים, בהם גם העבריין אסי אבוטבול. עם זאת, בית משפט השלום בראשון לציון הורה על שחרורו בתיק, וכן גם בתיק הרצח של עורך הדין יורם חכם. סנגורו של סגן ראש העיר טען כי הוא אינו מכיר את אבוטבול, אך השופט רפי ארניה דחה זאת.

במהלך הדיון אמר השופט כי לאחרונה בוצעו פעולות חקירה שביססו את החשדות נגד סגן ראש העירייה, אך סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. "יש תשתית ראייתית הקושרת את החשוד למעשה", אמר.

עוד בוואלה! NEWS
היועמ"ש על הפיכת הרו לעד מדינה: מתקדמים ועובדים עם המשטרה
העליון: זוגות חד-מיניים מופלים בפונדקאות - על הכנסת להסדיר זאת

הארכת מעצר לסגן ראש עיר, שלום ראשל"צ. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
סגן ראש העיר החשוד במהלך הדיון, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

גופתו של רוזן, שנרצח ב-1999, נמצאה מוטלת בשולי כביש החוף, בסמוך לאור עקיבא. בתחילה, היה חשד שרוזן נהרג במהלך תאונת דרכים. עם זאת, בעקבות ממצאים שונים שאותרו, עלה החשד כי הקורבן נרצח.

בחודש מאי נעצר אבוטבול בחשד לרצח חכם ב-2008. במשטרה היו סבורים כי יצליחו להגיש בקרוב הצהרת תובע נגדו. חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום.

(עדכון ראשון 11:40)

עוד באותו נושא

התאונה התבררה כרצח: אסי אבוטבול חשוד במקרה מוות מלפני 18 שנה

לכתבה המלאה
אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
חשוד גם ברצח עו"ד חכם. אבוטבול/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully