וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעת ליעד: אפליקציית ניווט חדשה תסייע בהתמצאות בכנסת

23.7.2017 / 16:15

היישומון יסייע לסייר בין כותלי המתחם הבנוי על פני עשרות אלפי מ"ר, החל מהמזנון ובית הכנסת ועד ללשכות הח"כים. פיילוט ראשוני צפוי להיבחן במהלך פגרת הקיץ

משכן הכנסת. שרון בוקוב
המשתמשים באפליקציה יוכלו להיעזר בה גם במקרי חירום. משכן הכנסת/שרון בוקוב

פיילוט ראשוני לתוכנת ניווט שתסייע בהתמצאות במשכן הכנסת צפוי להתקיים במהלך פגרת הקיץ הקרובה, בניהולו של מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ'. ההתמצאות במתחם שנבנה על פני עשרות אלפי מ"ר אינה פשוטה בכלל: בין היתר, הוא כולל כ-120 לשכות עבור חברי כנסת, 15 חדרי וועדות, משרדים למאות עובדים, מזנון חלבי ובשרי, חדר כושר ובית כנסת.

התוכנה תתחבר לאפליקציית "הכנסת" שהושקה בשנה שעברה במטרה לספק מידע שוטף על עבודת הכנסת, וזו תאפשר הכוונה לכל יעד מבוקש בדיוק כמו בכל אפליקציית ניווט. בנוסף, התוכנה תספק מידע על מעלונים לנכים ועל מיקומן של יציאות חירום.

כך, במקרה של שריפה למשל, הנוכחים במשכן יוכלו להיעזר בה כדי למצוא את יציאת החירום הקרובה ביותר למיקומם באותו הרגע. במידה והפיילוט יצליח, האפליקציה תהיה זמינה להורדה חינמית. גורם בכנסת הסביר כי "זה שדרוג משמעותי ברמת השירות של הכנסת לכלל המוזמנים לוועדות ולכל המבקרים במשכן".

אפליקציית "הכנסת" הושקה כדי "לאפשר לכל האזרחים לקבל עדכונים בזמן אמת על עבודת הכנסת". עם השקתה הסבירו בכנסת כי היא נועדה לספק "מידע מעודכן על חברי הכנסת, פעילויות, ועדות שידורים, מרכז המבקרים, משחקים וסרטונים לילדים". בנוסף, היא מפרסמת את עדכוני לוח הזמנים של הכנסת, הודעות לעיתונות ועדכונים מהוועדות.
דובר הכנסת אישר כי מתקיימת חשיבה בנושא אך הדגיש כי הדברים נמצאים בבחינה ראשונית.

עוד בוואלה! NEWS:
הסהר האדום: עשרות נפצעו בעימותים בשער האריות; הקבינט בדיון מיוחד
עימותים בהפגנת הלהט"ב בת"א נגד מדיניות האימוץ; תשעה נעצרו
ישראלי נעדר בגיאורגיה לאחר שנסחף בזרם בנהר בטביליסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully