וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דליפת תמונת אולמרט: תחקיר לצוות וחידוד נהלים בשיבא

בבית החולים בודקים אם מקור התמונה שפורסמה בסוף השבוע הוא אחד העובדים, שרק להם ולאנשי שב"כ הייתה גישה לראש הממשלה לשעבר. הבדיקה לא עירבה גורמי משטרה, ומכשירי הטלפון של הצוות לא נבדקו

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

הנהלת בית החולים שיבא תל השומר בודקת אם מקור הדליפה של תמונתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הוא גורם בצוות בית החולים – כך נודע לוואלה! NEWS. לא ידוע אם מתנהלת חקירה משטרתית בעקבות הפצת התמונה, ביום שישי. פרסום תמונה של מטופל, אם נעשתה בניגוד לרצונו, היא עבירה פלילית.

אולמרט, המרצה עונש מאסר, אושפז בשבוע שעבר בעקבות תלונה על מיחושים בלבו. בסוף השבוע פורסמה תמונה שבה הוא נראה חולה וכחוש, כשהוא לבוש בבגדי מטופל וסועד בחדר האוכל של המחלקה הקרדיולוגית שבה הוא שוהה. הגישה אליו הוענקה רק לאנשי הצוות הרפואי ולמאבטחים מטעם שירות הביטחון הכללי.

אהוד אולמרט מבלה בחנות צומת ספרים בירושלים בזמן החופשה שלו מן הכלא. נועם מושקוביץ
יישאר באשפוז. אולמרט בחופשה מבית הכלא/נועם מושקוביץ

בשיבא ערכו תחקיר מעמיק עם כלל אנשי הצוות הרפואי שבאו במגע עם ראש הממשלה לשעבר – רופאים, צוות סיעודי ומנהלה. על אף שמדובר בעבירה פלילית, לא עורבו בתחקיר גורמי משטרה ולא הוחרמו מכשירים ניידים. העובדים שנקראו לבירור עברו רענון של הנהלים בנושא.

אולמרט יישאר בבית החולים לסדרת בדיקות נוספת גם היום (ראשון), הקשורות למשקלו הנמוך ולמצבו הבריאותי הכללי. מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים שיבא, פרופ' שלומי מטצקי, אמר בשבוע שעבר כי "אולמרט עבר לטיפול רופאים פנימאים לברור נוסף, לאחר שהצוות שלנו סיים את הבדיקות בתחום הקרדיולוגי. אני מעריך שבתחילת השבוע נוכל לשחרור, אם תוצאות הבדיקות יאפשרו. הוא הגיע לכאן במצב מצוין, כל הזמן תקשר עם צוות הרופאים והיה במצב רוח טוב".

בניין הלב של המרכז הרפואי שיבא תל השומר, יוני 2017. יותם רונן
רענון נהלים. מרכז הלב בבית החולים שיבא/יותם רונן

גורמים המקורבים לאולמרט סיפרו בשבוע שעבר לוואלה! NEWS כי במשך קרוב לשבוע הוא התלונן שאינו חש בטוב, וביקש להביא רופא לתאו. עם זאת, לדברי הגורמים, הוא נענה בשלילה. משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה לטענות כי אולמרט "לא התלונן על שום בעיה רפואית".

עוד לפני האשפוז, הופיע אולמרט בפני ועדת השחרורים שדנה בבקשתו לקצר בשליש את מאסרו. הוועדה הודיעה כי תפרסם את החלטתה ביום חמישי הקרוב. במהלך הדיון בוועדת השחרורים אמר אולמרט בסערת רגשות ובעיניים דומעות: "הפכו אותי לבוגד, אני מדבר מדם לבי", על רקע בדיקת המשטרה אם הבריח חומרים מסווגים מהכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully