וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת סייבר בפרלמנט הבריטי: "המיילים חסומים"

גישתם של חברי הפרלמנט לדואר האלקטרוני נחסמה שלושה ימים לאחר שהופצו סיסמאות של שרים ברשת. רק בחודש שעבר הושבתו שירותי הבריאות הלאומיים של בריטניה במסגרת מתקפת סייבר עולמית

צילום: רויטרס

(בווידיאו: מתקפת הסייבר העולמית, בחודש שעבר)

חברי הפרלמנט הבריטי דיווחו היום (שבת) כי מתקפת סייבר מונעת מהם להיכנס לחשבונות הדואר האלקטרוני שלהם כשהם מחוץ למשכן הפרלמנט שבלונדון. לדבריהם, הם קיבלו התרעה מהתוקפים אמש, כמה ימים לאחר שדווח בבריטניה כי בעקבות מתקפת סייבר הופצו ברשת סיסמאותיהם של שרים.

המרכז הלאומי לביטחון בסייבר עובד בשיתוף פעולה עם הפרלמנט כדי לבדוק את מידת הנזק ולפעול לפתרון הבעיה. חבר פרלמנט שנפגע במתקפה אמר בראיון ל"טלגרף" הבריטי כי חשבונות המייל היו "פגיעים" וטען כי הרשויות "תמיד נמצאות צעד אחד או שניים אחרי ההאקרים". מהפרלמנט נמסר כי הרשויות פועלות לחקירת התקרית ולמניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.

בחודש שעבר אירעה שורה של מתקפות סייבר ברחבי העולם והשביתה ארגונים בבריטניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, רוסיה, אוקראינה, ארצות הברית, טייוואן ומדינות נוספות. המתקפה, שהתמקדה תחילה ב-11 מדינות באירופה, התרחבה לאחר מכן ל-74 מדינות ברחבי העולם, ופגעה בין היתר בשירותי בריאות, תקשורת ומשלוחים. שירותי הבריאות הלאומיים של בריטניה (NHS) היו אחד מהארגונים הגדולים והחשובים שנפגעו.

עוד בוואלה! NEWS:
לקראת שחרור מוסול: מאות אזרחים נמלטו מאזור הקרבות בעיר העתיקה
בתגובה לזליגת הירי: צה"ל תקף בסוריה; דיווחים על שני הרוגים
צעיר נפצע באורח קשה בדירה בתל אביב בעקבות פליטת כדור

מתקפת סייבר של האקרים, אילוסטרציה. רויטרס
חשבונות המייל היו "פגיעים"./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully