וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "גשם, גשם מטפטף": הלהיט הבא של המורה מטייבה

המורה לעברית ג'יהאן ג'אבר החלה ללמד את תלמידיה את שירה של נעמי שמר "בחופש הגדול" - בגרסה משלה. השיר החדש כבר מסתמן כהצלחה ואף שותף על ידי שר החינוך בנט בפייסבוק

עריכה: יאיר דניאל

ג'יהאן ג'אבר, המורה לעברית מטייבה שביצעה את השיר "גשם, גשם מטפטף" שהפך ללהיט לפני כמה חודשים - בדרך, כך מתברר, לייצר להיט נוסף. לאחרונה החלה ג'אבר ללמד את תלמידיה את שיר הילדים המוכר "בחופש הגדול" של המשוררת נעמי שמר, בגרסה חדשה משלה. השיר, שבגרסתו החדשה כבר מסתמן כהצלחה ומלווה אף הוא בדרבוקה, הושמע בטקס מול הורי התלמידים בטייבה, ושר החינוך נפתלי בנט אף שיתף אותו בעמוד הפייסבוק שלו.

אחד הגולשים הגיב לבנט וכתב כי "מעניין אם גם זה יהפוך ללהיט". מגיב אחר כתב ש"ערוץ הילדים צריכים לאמץ את השיר" וגולשת אחרת פרגנה: "תודה לך, העמדת להוראה רף חדש ומרענן. עלי והצליחי, לתת לה בונוס על יוזמה ומקוריות". עם זאת, היו גם מי שבחרו לקחת את השיר והיוזמה למקומות פוליטיים. "לשמאל הקיצוני אין שיג ושיח עם המורה והילדים האלה, הם לא טרוריסטים ולכן אין סיבה לחבק אותם", הגיב אחד הגולשים.

שירה האחרון של ג'אבר זכה להצלחה אדירה והיא עצמה אף זכתה לחיקוי בתכנית "ארץ נהדרת". בעקבות ההצלחה, אף זומנה לבית הנשיא שם העניקה לראובן ריבלין דרבוקה במתנה.

(עדכון ראשון: 18:24)

עוד בוואלה! NEWS:
החשד לרצח ברמלה: חרף המצב בבית - לא נבדק אם הנרייט הייתה בסיכון
מסתמן: קצבת הנכים תעלה בכמה מאות בלבד; מאות מפגינים בתל אביב
הוארך מעצר המורה החשוד בעבירות מין: "התקרב לקטינות כדי לבצע את זממו"

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully