וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: פעוטה בת שנתיים נחנקה למוות מבליעת סוכריה

9.6.2017 / 14:11

הפעוטה, מתל שבע, הגיעה מחוסרת הכרה למרכז רפואי באזור. כוחות מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ונאלצו לקבוע את מותה. בצפון, נחנק למוות גבר כבן 70 כשאכל. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו

צעירה בת 22 נמצאה כשהיא מוטלת בצד הדרך בין מחלף אתא צפון למחלף קרית ביאליק. מד"א
"חילצנו חתיכות מגרונה, אך מצבה היה קריטי"/מד"א

פעוטה בת שנתיים מתל שבע שבנגב מתה היום (שישי) לאחר שנחנקה מסוכריה. הפעוטה הובאה למרפאה מקומית באזור כשהיא מחוסרת הכרה, וטופלה במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א. הם הצליחו להוציא את הגוף הזר, אך בתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. חקירה ראשונית של המשטרה אישרה כי הפעוטה אכן נחנקה מסוכריה וכי אין חשד לפלילים, וגופתה שוחררה לקבורה.

"כשהגענו למרפאה, ראינו פעוטה מחוסרת הכרה", סיפרו הפרמדיקים ממד"א ערן שוורץ ואסתר טורן. "היא הייתה ללא דופק וללא נשימה כשצוות המרפאה ביצע בה פעולות החייאה. הענקנו לה טיפול רפואי תוך חילוץ הגוף הזר, וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו החדרת צינור לקנה הנשימה וטיפול תרופתי. בעזרת הציוד המיוחד שיש ברשותנו חילצנו חתיכות סוכריה מגרונה, אך מצבה היה קריטי ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותה".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, 43% ממקרי המוות מחנק התרחשו בשל חנק ממזון. לטענתם, הסיבה לכך היא שפעוטות נמצאים בשלב התפתחותי שבו הנטייה הטבעית היא להכניס כל דבר לפה, אך דרכי האוויר של תינוקות ופעוטות צרים וקטנים ואינם מפותחים מספיק.

בתוך כך, גבר כבן 70 נחנק למוות ממזון באולם אירועים בקיבוץ עין המפרץ שבצפון. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו למרכז הרפואי בנהריה, אך נאלצו לקבוע את מותו בטרם הגיעו לבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS
למרות הכישלון בתוצאות הבחירות: מיי תבקש מהמלכה להקים ממשלה
טראמפ במתקפה על ראש ה-FBI המודח: "וואו, הוא מדליף"
מסוק בשמי הארץ וביקור במנהרה: שגרירת ארה"ב באו"ם מסיירת בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully