וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 נהרג מפגיעת רכב באילת; הנהג נמלט ונעצר ביציאה מהעיר

2.6.2017 / 12:54

הגבר, אזרח רוסיה שעובד בעיר, נמצא על ידי כוחות מד"א בכיכר מרידיאן בעיר במרחק עשרות מטרים מהרכב הפוגע ומותו נקבע במקום. שני בני אדם שנמלטו מהרכב נתפסו כעבור שעות במחסום הצפוני של העיר

זירת תאונת דרכים באילת, יוני 2017. מד"א
זירת התאונה באילת, אמש/מד"א

הולך רגל כבן 50 נהרג אמש (חמישי) מפגיעת כלי רכב בסמוך לכיכר מרידיאן שבאילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של הגבר. מחקירה ראשונית עולה כי רכב פרטי שנסע מדרום לצפון על "דרך מצרים" סטה ממסלולו ועלה על המדרכה סמוך למלון "יו סוויטס" (מרידיאן לשעבר) ופגע בהולך הרגל. בזירת התאונה סמוך לרכב הפוגע נמצא אדם החשוד כי היה ברכב בזמן התאונה, אך טוען שאינו הנהג.

בשעות הצהריים נעצרו גבר ואישה החשודים שנמלטו מהרכב הפוגע. הם נתפסו על ידי כוח משטרה בשילוב לוחמי משמר הגבול בתוך מונית במחסום הצפוני באילת בדרכם לעזוב את העיר. חוקרי המשטרה חושדים בשלב זה כי החשודים ניסו להימלט מהעיר על מנת להתחמק מהדין.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח כפול: שני גברים כבני 30 נורו למוות בכפר קאסם
ליאל בת ה-16 הובאה למנוחות: "אלוהים, לא נתת לנו להיפרד"
4 פצועים בקריסת מבנה באתר בנייה בגני תקווה; אחד במצב בינוני-קשה

זירת תאונת דרכים באילת, יוני 2017. מד"א
זירת התאונה באילת, אמש/מד"א

פרמדיקית מד"א מור ביטון אשכנזי שהוזעקה למקום סיפרה כי "על המדרכה במרחק עשרות מטרים מרכב עם שמשה מנופצת שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

בירושלים נפצע אמש הולך רגל בן 65 באורח קשה מפגיעת כלי רכב ברחוב צביה ויצחק. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר. מוקדם יותר אתמול נפצע ילד בן שמונה באורח קשה לאחר שנפגע מכלי רכב בכביש 60, בסמוך לכפר לובאן א-שרקיה שבאזור אריאל. הוא פונה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשהוא סובלת מחבלות בראשו ובגפיו, מורדם ומונשם.

(עדכון ראשון: 3:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully