וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בתיק: החשוד ברצח זוגתו בשומרון שוחרר למעצר בית

12.5.2017 / 13:48

לאחר שפורסם כי חיים תנעמי כנראה לא יואשם ברצח, הודיעה המשטרה כי לאחר התייעצות עם הפרקליטות הוחלט לשחררו למעצר בית. לפני כשבועיים נעצר תנעמי בחשד כי דחף למותה את ורד קרמסקוי

צלמים זמניים מורשים

חיים תנעמי, שנעצר לפני כשבועיים בחשד לרצח בת זוגו ורד קרמסקוי, שוחרר הבוקר (שישי) למעצר בית. בהודעת המשטרה נמסר כי תנעמי, בן 34, שוחרר לאחר התייעצות של היחידה החוקרת עם פרקליטות מחוז המרכז ו"לאחר שהסתיימו הפעולות המצדיקות את המשך שהותו במעצר". עם זאת, צוין כי החקירה נמשכת.

אתמול דווח בוואלה! NEWS כי הוא צפוי להיות מואשם בגרימת מוות ברשלנות ולא ברצח. לפי ההערכה, בשבוע הבא יוגש נגדו כתב אישום. במשטרה ממתינים לממצאים אחרונים הנדרשים להשלמת החקירה, ובראשם ממצאי נתיחת גופתה. דוח הנתיחה יסייע לבדוק אם סבלה מאלימות בטרם נפלה מהרכב, דבר שעשוי לחזק או להפריך את גרסת המשטרה, וכן את גרסתו של תנעמי.

עוד בנושא:
מסתמן: החשוד שדחף את זוגתו אל מותה מרכב נוסע לא יואשם ברצח
בפעם השנייה: בית המשפט הורה לשחרר את החשוד ברצח זוגתו
חשד לרצח: דחף את בת זוגו מהרכב - ובדה כי היא נפלה בנסיעה

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר לחמישה ימי מעצר בית את חיים תנעמי, בן 34 מצופים, שנעצר בחשד שרצח את חברתו. מערכת וואלה! NEWS
תנעמי באחד מדיוני הארכת מעצרו/מערכת וואלה! NEWS

תנעמי נעצר בחשד שדחף את קרמסקוי, בת 19, אל מותה, בעת שנסעו בכביש 5505 מההתנחלות צופים לכיוון מעבר אייל בשבוע שעבר. הוא מכחיש את המיוחס לו מרגע מעצרו, שהתבצע עם מציאת גופתה, וטוען כי קפצה על דעת עצמה.

ביום רביעי הוארך מעצרו של תנעמי בחמישה ימים. החלטה זו של בית המשפט המחוזי מרכז-לוד הפכה בפעם השנייה את פסיקתו של בית משפט השלום בפתח תקווה, שקבע כי יש לשחררו למעצר בית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ורד קרמסקוי , נהרגה בתאונה בשומרון 17 במאי 2017. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ממתינים במשטרה לתוצאות נתיחת הגופה. קרמסקוי/צילום מסך, מתוך פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully