וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אראל מרגלית הודיע על התמודדותו על ראשות העבודה: "השמאלנים חוזרים"

19.4.2017 / 0:52

חבר הכנסת מהמחנה הציוני הודיע שיצטרף למאבק על ראשות המפלגה בבחירות שיתקיימו בתחילת יולי. "שמאלני הפך להיות קללה בישראל, אם נפסיק להוריד את הראש – ננצח", אמר. ח"כ מיקי רוזנטל הודיע על תמיכתו בעמיתו בר-לב: "יכול ללכד את שורות העבודה"

צילום מסך

חבר הכנסת אראל מרגלית (המחנה הציוני) הודיע אתמול (שלישי) על התמודדותו לראשות מפלגת העבודה. "שמאלני הפך להיות קללה בישראל, ואנחנו נעצור את זה. כן, אני שמאלני, ולא מתבייש בזה. רק כשנפסיק להוריד את הראש ולהתבייש במי שאנחנו – ננצח", אמר מרגלית.

לדברי מרגלית, המפלגה בהנהגתו תציג חלופה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולליכוד, אשר תגדיל את תמיכת הציבור בה. "אני מתכוון להוביל מחנה שמאל שגאה בעצמו, כי מפעל ההסתה והשיסוי של נתניהו גרם לרבים מדי להסתתר ולהתבייש. רק אם נציב אלטרנטיבה ברורה יבחרו בנו".

לקריאה נוספת:
ההקלטה של כבל חושפת: "יחימוביץ' מחויבת לתמוך בי בבחירות ליו"ר המפלגה"
השר לשעבר אבי גבאי מצטרף לעבודה: "להחזיר את המדינה למסלול"
הרצוג: פשרת התאגיד מאפשרת לנתניהו להלך אימים על התקשורת
סקר: יש עתיד בפער קטן על הליכוד; המחנה הציוני מתרסקת

ח"כ אראל מרגלית הודיע על התמודדות לראשות העבודה. צילום מסך
"רק אם נציב אלטרנטיבה לנתניהו יבחרו בנו". ח"כ אראל מרגלית/צילום מסך

המועמדים לראשות המפלגה הם: יו"ר המפלגה יצחק הרצוג, הח"כים עמיר פרץ ועמר בר לב, עורך הדין אלדד יניב, השר לשעבר אבי גבאי ואלוף (במיל') יום טוב סמיה. מלבד אלו, הגישו טפסי מועמדות גם פעיל המפלגה פרופ' אבנר בן זקן והפעיל החברתי הוד קרובי. גם אלוף (במיל') עמירם לוין הצהיר כי בכוונתו להתמודד על התפקיד.

הבחירות למפלגת העבודה יתקיימו ב-4 ביולי. הן תוכננו להיערך יום קודם לכן, אולם נדחו בעקבות הופעה של בריטני ספירס שתיערך בפארק הירקון בתל אביב – אירוע שבמפלגה העריכו כי יקשה על הבוחרים להגיע לקלפיות.

בתוך כך, הודיע אתמול ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) כי הוא תומך בח"כ בר-לב. "הוא האיש שלי - נקי כפיים וישר דרך. האיש הצנוע הזה קורץ מחומרים של מנהיגות. שקול, קר רוח, אחראי. שוחר שלום שיודע מלחמה. עמר מסוגל ללכד שורות מפלגה מפוררת ולהשיב את התקווה והאמונה למדינה", אמר.

(עדכון ראשון: 21:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully