וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים בן 18 נהרג מפגיעת רכב במושב במועצה האזורית לכיש

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה, בסמוך למושב ניר ח"ן שליד קריית גת, נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר במקום. מדובר בהרוג המאה מתחילת שנת 2017. אתמול נהרגו שני צעירים בתאונה בצומת טללים שבנגב

צילום: דוברות המשטרה

רוכב אופניים בן 18 נהרג הערב (חמישי) מפגיעת רכב במושב בצומת הכניסה למושב ניר ח"ן שבמועצה האזורית לכיש, בסמוך לקריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פרמדיקית מד"א נועה גילדין שהגיעה למקום סיפרה כי "בכניסה למושב בשולי הכביש שכב צעיר לאחר שנפגע מכלי רכב. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. בתוך זמן קצר נאצלנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב נבדק על ידינו ולא נזקק להמשך טיפול רפואי בבית החולים".

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי הצעיר הוא ההרוג המאה מאז תחילת שנת 2017. עוד נמסר כי בשנה שעברה נהרגו עד לתקופה המקבילה 91 בני אדם. מתחילת השנה הנוכחית התרחשו 89 תאונות קטלניות לעומת 78 תאונות קטלניות באותה התקופה המקבילה אשתקד.

עוד בוואלה! NEWS:
עקב שיטפונות: נחסמה התנועה ביציאה מאילת ובצומת הערבה
בשעות העומס של המטיילים: מאות חרדים חסמו את כביש 4 בשרון
"לא אעזוב את הכנרת עד שנחמן יחזור": משפחות הנעדרים לא מאבדות תקווה

התאונה בלכיש 13 באפריל 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה, הערב/חטיבת דובר המשטרה

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר כי "מאה הרוגים מתחילת השנה מתאונות דרכים הוא מספר בלתי נתפס שלא מזעזע אף אחד במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים ולא בממשלה. כל יום נהרג אדם בתאונת דרכים ועולם כמנהגו נוהג. עד כה לא נערך דיון חירום אחד בממשלה, שרק מאשימה את הנהגים בכל תאונה. הגיע הזמן שראש הממשלה יקח את האחריות לידיו ויכריז על מצב חירום בכבישים, כפי שהוא עושה עם הטרור הבטחוני". לדבריו, "חייבים להוסיף כבר היום מאות ניידות ומאות שוטרים ולהחזיר את הכסף שקוצץ מהטיפול במוקדי הסיכון שבהם נהרגים עשרות בני אדם בכל שנה".

אתמול נהרגו שני צעירים בתאונת דרכים בסמוך לצומת טללים שבנגב. אישה נוספת כבת 30 נפצעה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום, קבעו את מותה של תמנע שוויקה, בת 22 מקיבוץ ברקאי, והעניקו טיפול לשני הפצועים. ובהמשך נקבע גם מותו של אחד מהם, חוסאם הושאלה, בן 24מפזורת דימונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תאונת דרכים בצומת טללים בנגב, 12 באפריל 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בצומת טללים, אתמול/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

צוותי מד"א פינו במסוק את הואשלה שסבל מפגיעה רב-מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם, וצעירה עם חבלה ברגליה, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לאחר מאמצים להחיותו נאלץ הצוות לקבוע את מותו.

ביום שלישי נהרגו צעיר בן 27 ונער בן 16 בשתי תאונות שונות בירושלים ובשפלה. בתקרית נוספת שאירעה לפנות בוקר, נקבע מותו של בן 26 שנפצע באורח קשה בתאונה בין משאית לרכב פרטי בכניסה למושב מסילת ציון שליד בית שמש. בעקבות התאונה נחסם הכביש לתנועה ממחלף שער הגיא לכיוון צומת אשתאול. מחקירה ראשונית של בוחני אגף התנועה במשטרה עולה כי נהג המשאית סטה ממסלולו מסיבה שטרם התבררה ופגע ברכב שבא מהכיוון הנגדי.

פרמדיק מד"א אלדד בנשטיין סיפר כי הצעיר היה לכוד בין שני כלי הרכב. "בסיוע הכבאים ניסינו להגיע לנהג הלכוד בכל דרך ולא ניתן", סיפר. "הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, לאחר חילוץ מורכב וממושך נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully