וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה פעילת זכויות נשים שנורתה בידי רעולי פנים בביתה בלוד

האישה, סיהאם זבארגה כבת 30, נורתה ביום ראשון בדירתה. על פי החשד, רעולי פנים הגיעו לביתה שברחוב רמת אשכול וירו בפלג גופה העליון מטווח אפס, בעוד אחיה מנסה לגונן עליה. צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה

צילום: דוברות מד"א

סיהאם זבארגה, פעילת זכויות נשים כבת 30, שנורתה ביום ראשון בדירתה מתה הערב (שלישי) מפצעיה בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. על פי החשד, ביום ראשון הגיעו רעולי פנים לביתה של זבארגה ברחוב רמת אשכול וירו בפלג גופה העליון מטווח אפס, בעוד אחיה מנסה לגונן עליה. מהמשטרה נמסר כי בית משפט השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה ועל כל פרט העלול לזהות את החשודים.

זבארגה הייתה פעילה בעמותת "נעם - נשים ערביות במרכז". סמאח סלאיימה מהעמותה כתבה היום עם היוודע דבר מותה: "סיהאם נפחה את נשמתה לפני דקות ספורות،והשאירה את גופותינו מתהלכות להן עלי אדמות".

צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע ביום ראשון העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא, כשהיא מורדמת ומונשמת. "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 כשהיא שוכבת ומעורפלת הכרה. היא סבלה מפצעי ירי בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב", סיפר חובש בכיר במד"א שרון בוחבוט.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהלת בית הספר שנדקרה בלוד: "עם סכין כזאת לא מגיעים לגנוב רכב"
רצח בלוד: בן 50 נדקר למוות בקטטה בדירה בעיר; בעל הבית נעצר
תושבי רמלה ולוד חוששים מ"חוק המואזין" שאושר בוועדת השרים: "תהיה מלחמה"

ירי ברחוב רמת אשכול בלוד, 26 במרץ 2017. מד"א
זירת הרצח, ביום ראשון/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully