וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע דריסה בגוש עציון: הנהגת בת ה-15 נורתה ונפצעה

15.3.2017 / 16:14

לפי דובר צה"ל, רכב פלסטיני עלה על המדרכה בצומת הגוש וניסה לפגוע באזרחים ובחיילים. כוח צה"ל ירה לעבר הנהגת ברכב, תושבת בית פאג'ר. היא קיבלה טיפול בזירה ופונתה במצב קשה לבית החולים. אישה בת 28 בהריון לקתה בהתקף חרדה. צפו בתיעוד

צלמים זמניים מורשים

ניסיון פיגוע דריסה אירע היום (רביעי) בצומת גוש עציון. לפי דיווח מגן דוד אדום לא היו נפגעים, אולם אישה בהריון לקתה בהתקף חרדה. הנהגת, בת 15 מבית פאג'ר, נורתה ופונתה במצב קשה לבית החולים שערי צדק לאחר שקיבלה טיפול ראשוני במקום על ידי כוח צה"ל.

ב-15:48 נמסר למרחב ירושלים במד"א על רכב פלסטיני שעלה על המדרכה וניסה לפגוע בקבוצת אזרחים וחיילים שעמדו סמוך לתחנת אוטובוס בצומת הגוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לאישה ההרה, בת 28.

בסרטון התיעוד נראה הרכב דוהר לעבר העומדים בתחנת האוטובוס, כשהוא חוצה אי תנועה במרכז הכביש. בזכות העמודים שהגנו על התחנה, והעובדה שהשוהים בה היו מאחוריהם, ניצלו חייהם ונמנעה פגיעה בחיי אדם. סמוך למקום הפגיעה היה רכב נוסף, אך לא נגרם לו נזק.

נושא: ניסיון פיגוע דריסה צומת הגוש גוש עציון 15 מרץ 2017. עדכוני יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
הרכב ששימש לנסיון הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, עדכוני יו"ש

פראמדיק מד"א, זכי יהב, סיפר: "ראינו רכב שהתנגש וננעצר בבטונדות המגינות על תחנת האוטובוס. במקום היו מספר אזרחים וחיילים, בהם אישה כבת 28 בחודשי הריון מתקדמים שלקתה בהתקף חרדה, ערכנו סריקה במקום ולשמחתנו לא היו נפגעי גוף".

אתמול נפצעו בינוני שני שוטרי משמר הגבול בפיגוע דקירה בשער האריות שבעיר העתיקה בירושלים. השניים שהו בעמדת השמירה בשער, כשבאזור השעה 4:30 חדר אליה פלסטיני ודקר את שני השוטרים. לאחר מאבק, הוא נורה ונהרג.

נושא: ניסיון פיגוע דריסה צומת הגוש גוש עציון 15 מרץ 2017. עדכוני יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, עדכוני יו"ש

ראש מועצת גוש עציון,שלמה נאמן, אמר לאחר האירוע כי "אני מברך את חיילי צה"ל שפעלו בצורה נחושה ויעילה וחיסלו את המחבלת. כל ניסיון של הטרור הערבי להרים עלינו יד צריך להיענות באגרוף מברזל ובתגובה נחרצת של חיזוק ההתיישבות והריבונות היהודית".

עוד אמר כי "הממשלה חייבת להוכיח במעשים ולא רק בדיבורים את מחוייבתה להתיישבות ולפעול בהתאם לחידוש תנופת הבנייה בגוש עציון ובכל רחבי יהודה ושומרון ומבקשי נפשנו צריכים לדעת שאם הם רוצים לצבוע אותנו באדום, הם יקבלו בתגובה עוד הרבה גגות אדומים של ההתיישבות".

(עדכון ראשון: 16:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully