וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הבחורה שפוטרה מעבודתה כי היתה יפה מדי

25.2.2017 / 5:54

אמה הולס בת ה-24 עבדה עד לא מזמן בחברת הפקה בלונדון אך יום אחד נשלחה הביתה - לטענתה, בשל יופיה: "אולי זו חברה שמעסיקה רק אנשים שנראים נורמלי, אולי הייתי הסחת דעת"

צילום מסך

על פניו, להיות אדם יפה תואר אמור לפתוח לך דלתות רבות ולהפוך את חייך קלים יותר. ובכן, לא כך המקרה של אמה הולס הבריטית, שלטענתה פוטרה מעבודתה משום שהיתה יפה מדי.

כן, קראתם נכון.

עוד בנושא:

הדוגמנית הרוסיה סיכנה את חייה - רק בשביל לקבל לייקים
חוקרים גילו את הסוד לאושר והוא לא כולל בגדים
הדוגמנית ראתה את התמונה שלה ונדהמה: "של מי הפנים האלה?!"
שדי הסיליקון "נעלמו": הסרטון של התקליטנית הסקסית משגע את הרשת

הולס בת ה-24 עבדה עד לא מזמן בחברת הפקה של תחנת טלוויזיה בלונדון. לדבריה, שפורסמו בהרחבה בכלי התקשורת בבריטניה, חמש דקות אל תוך המשמרת האחרונה שלה שלח אותה הבוס שלה הביתה ואמר לה: "את צריכה להיות על מסלול בתצוגת אופנה".

עוד באותו נושא

צעירה התלוננה שהיא יפה מדי עם חזה גדול מדי - ועכשיו כולם שונאים אותה

לכתבה המלאה

"שלחו אותי לאנשהו, אבל אז הסוכן שלי כתב לי שלא זקוקים לי יותר", סיפרה הולס. "חזרתי למשרד ודיברתי עם המנהל והוא שאל אותי: "את דוגמנית? הייתי עם ליפסטיק, אבל מנקודת המבט שלי זה לא היה בלתי ראוי. לבשתי חולצה ומכנסיים, נראיתי מכובדת. התאכזבתי ששלחו אותי הביתה, לא ידעתי מה לעשות. אולי זו חברה שמעסיקה רק אנשים שנראים נורמלי, אולי אני הייתי הסחת דעת".

בחברת ההפקה נטען שהבוס שפיטר את הולס פוטר בעצמו מאז התקרית, אולם גם הולס עצמה לא יוצאת נקיה מכל הסיפור. "היא לא התאימה לנו", אמר הבעלים אדם לוקוול, "וחלק מהדברים שהיא עשתה לא מתאימים למדיניות של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • פיטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully