וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה לקראת פורים: תחפושת "לוחם גבעתי" אוחז בסכין מגואלת בדם

14.2.2017 / 9:36

הורים שחיפשו תחפושות לילדיהם לקראת החג הופתעו לגלות תמונה פרובוקטיבית בקטלוג "שושי זוהר". אם מודאגת: "זו הפתעה לא נעימה, דווקא בימים הרגישים האלה אין מקום לדוגמאות מסוג זה". מהחברה נמסר: "מדובר בטעות דפוס"

קטלוג תחפושות "שושי זוהר", פברואר 2017. קטלוג "שושי זוהר", מערכת וואלה! NEWS
"הפתעה לא נעימה חיכתה לנו בקטלוג". התחפושת הבעייתית/מערכת וואלה! NEWS, קטלוג "שושי זוהר"

בעוד כחודש יצוין ברחבי ישראל חג הפורים ועל פי המנהג הפופולרי, רבבות מילדי ישראל יחגגו ובמשך שלושת ימי החג יתחפשו בשלל תחפושות - אך לא בטוח שלתחפושת הזאת ייחלו הורי הילדים שחיפשו תחפושת לילדיהם לקראת החג. בקטלוג התחפושות שהפיצה לאחרונה יצרנית התחפושות "שושי זוהר" נראה ילד כבן ארבע עד חמש מחופש ל"לוחם גבעתי". השינוי יוצא הדופן בתחפושת הנוכחית הוא שה"חייל" הצעיר אוחז בידו סכין חדה, שלכאורה מגואלת בדם. התחפושת הפרובוקטיבית עוררה זעם רב בקרב הורים שעיינו בקטלוג.

טל מזרחי, אם לשלושה מחולון, תיארה את התלבושת כ"רעיון טפשי בימים רגישים". "הפתעה לא נעימה חיכתה לנו בקטלוג התחפושות השנה, בדמות 'חיילצ'יק' שאוחז בסכין רצחנית", אמרה. "אני לא יודעת של מי הרעיון הטיפשי הזה. דווקא בימים הרגישים האלה, שבהם החיילים שלנו נתקלים לא פעם במפגעים שרוצים לגזול את חייהם בסכינים דומות לאלה שמחזיק 'החייל המחופש' אין מקום לדוגמאות מסוג זה, גם אם זה ברוח אווירת החג הפורימית. אם פעם היינו מרחיקים את ילדינו מאותן תחפושות פרובוקטיביות שיכולות להעביר מסר מיני, כאן מדובר באירוע שאין להתעלם ממנו, אלא להתריע שלא יחזור שוב".

עוד בוואלה! NEWS:
המנופאים התריעו, אך צעדי הרשויות לא יצאו לפועל - והמנוף קרס
"ייתכן שיזרקו את הדם": אי ודאות בהגעת התרומות לישראלית המאושפזת בפרו
מטפל בבית אבות בירושלים חשוד בהתעללות ובגרימת מוות של קשיש

קטלוג תחפושות "שושי זוהר", פברואר 2017. קטלוג "שושי זוהר", מערכת וואלה! NEWS
"בושה שזה מה שפרסמתם". קטלוג התחפושות של החברה/מערכת וואלה! NEWS, קטלוג "שושי זוהר"

עומר יונה, אב לשניים מכפר סבא, טען כי מדובר בפגיעה בערכי צה"ל. "מה זה המדים האלה? מה זה הסכין הזאת? חיילי צה"ל מגינים על ביטחון ישראל עם סכינים משוננות? כנראה שמעצבי התחפושות הושפעו מהאירועים הקשים שלצערנו אנחנו רואים מדי יום בחדשות. אין לתחפושת הזאת מקום, לא בחנות ולא על אף אחד מילדנו", אמר.

סערת התחפושת הגיעה גם אל הרשתות החברתיות והגולש עידן מלכה, כתב בדף הפייסבוק שלו: "מה קורה שושי? פורים מתקרב, אחלה תקופה להתחיל לפרסם את התחפושות המקוריות משהו לחג הקרוב. אז נכון, תחפושות זה דבר מוגזם, אבל יש גבול להגזמה. תחפושת של חייל זה טוב ויפה, בטח חייל גבעתי. אבל מה הקשר של החייל לסכין המגואלת בדם? מה עבר לך או למי מטעמך בראש בזמן שפרסמתם את התמונה הזו? חייל הוא לא רוצח. בטח לא עם סכין מגואלת בדם. בושה שזה מה שפרסמתם. בושה שיש מי שקונה את זה".

דוברת חברת "שושי זוהר" מסרה בתגובה לפניית וואלה!NEWS: "הסכין של לוחם גבעתי אינה מגואלת בדם - מדובר בטעות דפוס גראפית. אנו מתנצלים אם מישהו נפגע מכך. לקחנו זאת לתשומת לבנו לגבי קטלוג 2018".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully