וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "אפרסם דוח מלא על הפריצות למחשבים תוך 90 ימים"

הנשיא הנבחר שב וכינה את הדיווחים האחרונים על פעילותם של שירותי הביון הרוסיים במהלך מערכת הבחירות בארה"ב "חדשות מזויפות, שהופצו על ידי יריביי הפוליטיים – גם דמוקרטים וגם רפובליקנים". לדבריו, "לעולם לא תהיה הוכחה"

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ הבטיח היום (שישי) בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו כי אנשיו "יפרסמו דוח מלא על הפריצות למחשבים תוך 90 ימים", בהתייחסות נוספת לטענות על פריצה רוסית למחשבי המפלגה הדמוקרטית במהלך מערכת הבחירות ולדיווחים האחרונים על כך שהביון הרוסי אסף "מידע רגיש" על הנשיא הנבחר. טראמפ שב וטען כי מדובר ב"חדשות מזויפות".

לדבריו, "כעת נראה שההאשמות המפוברקות נגדי הופצו על ידי היריבים הפוליטיים שלי, ועל ידי מרגל כושל שמפחד שיתבעו אותו". טראמפ כינה את הדיווחים "עובדות מומצאות לחלוטין של פעילים פוליטיים נתעבים, גם דמוקרטים וגם רפובליקנים". הנשיא הנבחר הוסיף: "רוסיה אומרת שאין שום דבר. זה בטח שוחרר על ידי 'המודיעין' בלי לדעת שיש איזושהי הוכחה, ולעולם לא תהיה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ על הדלפת הדוח על רוסיה: "איפה אנחנו חיים, בגרמניה הנאצית?"
ממלכתי ונשיאותי? טראמפ חשף בפני העולם שכלום לא השתנה מבחינתו
הנקמה נמשכת: ארה"ב הטילה סנקציות על מקורב לפוטין ובכירים אחרים

סגן נשיא ארה"ב הנבחר מייק פאנס דונאלד טראמפ ג'וניור ואיוונקה טראמפ במסיבת עיתונאים בניו יורק, 11 בינואר 2017. רויטרס
"האשמות מפוברקות". טראמפ במסיבת העיתונאים שכינס השבוע/רויטרס

הלילה דווח ברשת CNN כי טראמפ עודכן כבר בשבוע שעבר בידי ראש הבולשת הפדרלית בארצות הברית (FBI), ג'יימס קומי, על אודות המידע שהגיע לידי הסוכנות לפיו רוסיה מחזיקה במידע רגיש עליו. זאת, על אף שצוות המעבר של טראמפ טען כי המידע לא הוצג בפניהם.

מדובר בנספח בן שני עמודים שצורף לדוח סוכנויות הביון על אודות מאמציה של רוסיה להשפיע על הבחירות לנשיאות במדינה בחודש נובמבר. הדוח הוצג מוקדם יותר השבוע לנשיא היוצא, ברק אובמה, ודבר קיומו של הנספח נחשף בידי CNN, מבלי שפורט תוכנו. האתר "באזפיד" דיווח כי המידע כולל תיעוד מביך של טראמפ בעת ששהה במלון "ריץ קרלטון" במוסקבה עם נערות ליווי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הילרי קלינטון באירוע למען קרן צדקה לרווחת ילדים, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
"היו מ-א-ו-ד נחמדים אליה". קלינטון/AP

בדבריו היום, הוסיף טראמפ: "על מה אנשיה של הילרי קלינטון מתלוננים בנוגע ל-FBI? על בסיס מידע שמעולם לא היה צריך להיות מותר לה לפרסם – אשמה לחלוטין. הם היו מ-א-ו-ד נחמדים אליה". לטענתו, "היא הפסידה כי היא הובילה את הקמפיין במדינות הלא נכונות – אין התלהבות!".

אמש מסר מבקר משרד המשפטים מייקל הורוביץ כי משרדו יפתח בבדיקת ההתנהלות של המשרד ושל ה-FBI, בתקופה שקדמה למערכת הבחירות לנשיאות בחודש נובמבר. הוא ציין כי ההחלטה התקבלה לאור דרישה מצד מספר רב של מחוקקים ומהציבור, ופירט כי הבדיקה תתמקד בהתנהלות בעניין חקירת פרשת המיילים של המועמדת הדמוקרטית קלינטון.

אנשיה של קלינטון האשימו בזמנו את ראש ה-FBI, ג'יימס קומי, בכך שהוראתו על פתיחת תיק המיילים של קלינטון פחות משבועיים לפני הבחירות פגעה בסיכוייה לנצח. מנגד, טען קומי כי פתיחת התיק הגיעה לאור מידע חדש שהתגלה באותה העת, וכי התחייב בעדותו בבית הנבחרים לעדכן על כל שינוי במצב העובדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully