וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טבעות נישואים וסכיני שף: נתפס "גנב החתונות" מתל אביב

2.11.2016 / 21:50

לאחר תלונות רבות על פריצות לרכבים, פתחה המשטרה בחקירה ותפסה את החשוד, תושב יפו. על פי החשד, הוא נהג לחכות שהזוג המאושר יצא לצילומים הרומנטיים לפני החתונה - ואז פרץ למכוניתם וגנב ציוד רב

חתן וכלה. ShutterStock
גנב גם טבעות חתונה ונעליים/ShutterStock

ג'ון חאדד, בן 30 מיפו, נעצר אתמול (שלישי) בחשד שהצליח בחודש האחרון להפוך את היום המאושר של חתנים וכלות ליום של מפח נפש. על פי החשד, הוא נהג לחניונים הסמוכים לחוף הים בתל אביב כדי לתצפת על מכוניות של חתן וכלה או על רכביהם של צלמי החתונות. במשטרה חודשים כי בעת שבני הזוג המאושרים היו יוצאים מהמכונית כדי להצטלם על הרקע הרומנטי של חוף הים - חאדד היה פורץ לרכב וגונב ציוד יקר ערך שהיה בתוכו, החל בכסף ובמכשירים סלולריים וכלה בטבעות נישואין יקרות.

במהלך החודש האחרון התקבלו עשרות תלונות במשטרה על התפרצויות לכלי רכב וגניבה מתוכם - רובן בחניונים באזור תל אביב. בלשי מרחב ירקון פתחו בחקירה ומיפו את אזורי הפעילות של הפורץ ואת זמני הפעילות שלו כדי למקם תצפיות ומעקבים, עד שהצליחו לתפוס את החשוד במעשים "על חם" בעת שניסה על פי החשד לפרוץ לכלי רכב. בנוסף, חאדד חשוד כי פרץ לכלי הרכב של ספורטאים שהגיעו לאזור כדי לרוץ או לרכוב על אופניים.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד מ"חתונת הדמים": הקורבן מדדה אחרי שנדקר - ומתמוטט בכביש
"אכזריות בלתי רגילה": מאסר עולם לנער שרצח את דפנה מאיר בעתניאל
"ציר המוות" גבה עוד קורבן: "אנחנו במלחמה, אין מי שיגן עלינו"

חניית מכוניות בקניון איילון. ראובן קסטרו
תצפת על הרכבים והמתין לשעת כושר/ראובן קסטרו

מאז מעצרו של חאדד, שהוארך עד יום שלישי, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר רבים מבעלי הרכוב הגנוב, שהוסתר בדירתו ובדירת מסתור שהחזיק בבת ים. בעלי הרכוש באו לתחנת המשטרה כדי לקבל אותם בחזרה. בין החפצים שהוחזרו לבעליהם היו אופניים בשווי של יותר מ-25 אלף שקלים, סכיני שף יקרים, בקבוקי שתייה שנרכשו עבור חתונה ורכוש נוסף.

גם אשתו של החשוד נעצרה אתמול בחשד להחזקת הרכוש, לאחר שניסתה להחליף נעליים יוקרתיות בחנות בקניון רמת אביב, אותן נעליים שנגנבו לכאורה על ידי בעלה. הבוקר היא שוחררה לביתה.

במשטרה קוראים למי שרכבו נפרץ באזור תל אביב והאזור, בייחוד לחתנים ולכלות שרכושם נגנב ביום חתונתם, להגיע לתחנת משטרת לב תל אביב ולהגיש תלונה. עוד מציינים כי במקום ישנו רכוש רב הממתין לבעליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully