וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הטענות להטרדה מינית: ראש מועצת גוש עציון התפטר מתפקידו

28.10.2016 / 8:34

התפטרותו של דוידי פרל הגיעה בעקבות הפרסום בחדשות 10 לפיו הטריד עובדת לשעבר ושילם לה 200 אלף שקלים תמורת שתיקתה. מאז הפרסום, שלגביו טען פרל כי שילם רק כדי להגן על משפחתו, דרשו תושבים רבים את התפטרותו

צילום: ערוץ 7

ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל הודיע הבוקר (שישי) על התפטרותו מראשות המועצה. הודעת ההתפטרות הגיעה בעקבות הפרסומים לפיהם פרל חשוד שהטריד מינית אישה שעברה בעבר במועצה כמה פעמים ואף שילם לה דמי שתיקה.

לפי הפרסום בחדשות 10, לאחר קבלת התלונה על ההטרדה לכאורה, פרל סירב לשתף פעולה עם פורום תקנה, האמון על מניעת פגיעה מינית בידי בעלי סמכות בציבור הדתי. עוד פורסם כי לאחר התערבות כמה רבנים מגוש עציון שאינם חלק מהפורום, הסכים פרל לשלם 200 אלף שקלים למתלוננת נגדו והתחייב שלא להתמודד לקדנציה נוספת במועצה. עוד צוין כי המתלוננת פנתה לפורום תקנה וסירבה להתלונן במשטרה, וכי טיפול הפורום בנושא נעשה באישור היועץ המשפטי לממשלה.

לאחר הפרסום, פרל הכחיש את הטענות והסביר כי שילם למתלוננת כדי לא לפגוע במשפחתו. עם זאת, הוא התעקש כי לא היו דברים מעולם, וכי עשה זאת רק כדי שהסיפור לא יתפרסם.

עוד בנושא:
רבנים לראש מועצת גוש עציון: "תתלונן על סחיטה – או שתתפטר"
ראש מועצת גוש עציון על דמי השתיקה לאישה: "העדפתי שקט על צדק"
"ראש מועצת גוש עציון פגע באישה ושילם? לתת לעניין לשקוע"

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון. נועם מושקוביץ
"קיבל יותר מכתבי תמיכה מדרישות להתפטרות". פרל/נועם מושקוביץ

פרל דחה עד כה את דרישתם של חלק מהתושבים שקראו להתפטרותו. כמו כן, ועדת בדיקה מטעם המועצה קבעה לפני כמה שבועות כי הוא יכול להמשיך בתפקידו עד תום הקדנציה. למרות זאת, הודיע פרל על התפטרותו במכתב הפונה לתושבי הגוש. "לאחר מחשבות והתלבטויות רבות, החלטתי לסיים את תפקידי כראש המועצה", כתב פרל במכתב, והוסיף: "החלטה זו אינה פשוטה כלל וכלל לאור המחויבות שנטלתי על עצמי לשרת אתכם נאמנה, כמו גם התמיכה הרחבה שקיבלתי מכם בתקופה האחרונה וכן לאור החלטות המועצה וועדת הבדיקה".

"אף כי אין כל מניעה להמשך כהונתי כראש המועצה, משיקולים שונים ובעיקר טובת משפחתי קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי לאחר השלמת ואישור תקציב המועצה לשנה הקרובה", כתב פרל. "אני מודה מעומק הלב על גילויי הערכה והתמיכה בי ובמשפחתי בימים לא קלים שעברו עלינו, כמו גם על הזכות שנפלה בחלקי לשמש כשליח ציבור להעמקת שורשינו כאן, בגוש עציון".

מכריו של פרל סיפרו כי הוא החליט לשים את הפרשה מאחוריו לאחר שהתלבט זמן רב כיצד לפעול, והחליט להתפטר משהבין שהדרישה ממנו לעשות כן לא תרד מהפרק. לדברי מקורביו, הוא מעוניין לבלות בחיק משפחתו בעקבות לידת נכדתו, וכי התפטרותו הגיעה על אף שקיבל בתקופה האחרונה "יותר מכתבי תמיכה מאשר דרישות להתפטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully