וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמיד ששכב עם המורה שלו חזר לבקר אותה - במועדון חשפנות

20.10.2016 / 7:22

המורה שנתפסה מקיימת יחסי מין עם תלמיד שלה ופוטרה מבית הספר, מצאה ג'וב חדש כחשפנית. התלמיד צולם מגיע לצפות במופע שלה היא מכחישה: "הוא ניסה לדבר איתי. אני רציתי שילך"

KCRG-TV9

סיפורה של המורה הצעירה, מרי בת' הגלין, מקבל טוויסט מפתיע במיוחד - לאחר שזו תועדה במצלמה נסתרת משוחחת עם תלמידה לשעבר במועדון חשפנות בו היא עובדת. הגלין בת ה-24 הואשמה בקיום יחסי מין עם התלמיד בן ה-17 וטענה בחודש שעבר שהוא פיתה אותה לזה.

הגלין החלה לעבוד בבית הספר בוושינגטון בינואר השנה, התאהבה באחד מתלמידיה וניהלה עמו רומן שנמשך שישה חודשים, במהלכם שכבו יותר מ-100 פעמים. כשהרומן שלהם יצא לאור, המורה פוטרה וקיבלה צו הרחקה מהתלמיד עד שייערך המשפט שלה, ב-14 בנובמבר. אם תורשע, תאלץ להתמודד עם עונש של עד שנתיים מאסר ותחשב לעבריינית מין במשך 10 שנים.

הגלין חזרה בה ממעשיה, הגדירה אותם כ"טעות איומה" ואמרה שאינה מעוניינת לראותו שוב, אולם טענותיה עומדות כעת בספק, לאחר שנתפסה במצלמה משוחחת ארוכות עם התלמיד שהגיע לצפות בה בג'וב האקזוטי החדש שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו אחת מהתמונות שהמורה שלחה לתלמיד בזמן שניהלו רומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית הטלוויזיה האמריקאית "Crime Watch Daily" תפסה במצלמה את המורה במועדון החשפנות "וודי", שנמצא רק 4 קילומטרים מבית הספר בו לימדה, כשהיא משוחחת עם התלמיד במשך 30 דקות - והתעמתו איתה. לדבריה, הוא ניסה לתאם איתה מפגש אך היא סירבה. "לא רציתי לראות אותו. אני לא יודעת, זה היה מאוד מבלבל בגלל כל מה שהרגשתי כלפיו בעבר", היא סיפרה לכתב ג'ייסון מטרה, "אתה צריך להבין, כשהיינו ביחד, לא ראיתי בו תלמיד. מבחינתי זו הייתה מערכת יחסים אמיתית עם גבר. בראש שלי הייתי מאוהבת". כשנשאלה אם היא עדיין מאוהבת בו, היא התעקשה: "לא. אני לא רוצה לראות אותו שוב".

על הפרת צו בית המשפט שאסר עליהם להתראות, היא אמרה: "הוא רק אמר לי שהוא יחזור בסביבות 2 בלילה. כל הזמן הזה שדיברנו הוא שאל אם זה בסדר ואני רק ישבתי שם ואמרתי לו ש'אני לא יודעת, לא יודעת, לא יודעת'".

עוד באותו נושא

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד חושפת הכל על הרומן האסור

לכתבה המלאה

צפו בתחקיר המלא על המורה שהפכה לחשפנית:

לאחר הפרסום התארחה המורה בתוכנית הטלוויזיה של ד"ר פיל וטענה כי היא הקורבן הפרשה. לדבריה היא שכבה עם התלמיד במשך שישה חודשים, כמעט מדי יום - "במכונית שלו, במכונית שלי, בבית של אבא שלו ובבית של אמא שלו". היא טענה שהיא נענתה לחיזוריו הרבים כיוון שהייתה במצב נפשי קשה לאחר שנפרדה מבן זוגה והיא נשבתה בשפתו העשירה ואוצר המילים שלו.

היא המשיכה וסיפרה שהיא תכננה לסיים את מערכת היחסים איתו, אולם הוא איים לחשוף אותה אם תעשה זאת ואף אמר לה "אני אדליק גפרור ואשרוף לך את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully