וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של פרס מוסיף להיות קשה: "עבר עליו לילה שקט"

15.9.2016 / 8:15

מלשכתו של הנשיא לשעבר, שמאושפז זה יומיים בבית החולים שיבא בעקבות אירוע מוחי, נמסר כי לא חל שינוי במצבו הרפואי בשעות האחרונות. בהמשך היום יתקיימו התייעצויות נוספות בין רופאיו

צילום: יותם רונן שי מכלוף, סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: ניר חן.

מצבו של ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס, שמאושפז זה יומיים בבית החולים שיבא בתל השומר עקב אירוע מוחי, מוסיף להיות קשה. מלשכתו נמסר כי לא חל שינוי במצבו במהלך הלילה (חמישי) וכי רופאיו יעברו התייעצות נוספות בהמשך היום.

"לשכת הנשיא התשיעי מבקשים למסור כי לילה שקט עבר על הנשיא התשיעי שמעון פרס", נמסר בהודעה. "אין שינוי במצבו, והוא ממשיך לקבל את הטיפול שקבעו רופאיו. בהמשך היום צפויות התייעצויות נוספות של הרופאים. על כל שינוי בטיפול, או במצבו, תימסר הודעה".

לקריאה נוספת:
ביילין: "פרס תמיד אמר שלא ישכח למות, אבל היום אני מבקש שישכח"
נכדו של פרס: "סבא יודע יותר טוב ממני מה זה פייסבוק וסנאפצ'ט"
"ביקש שנמשיך את הביוגרפיה": מחבר הספר על פרס חושף את הפגישה האחרונה

שמעון פרס היום בעת שחרורו מבית החולים שיבא. ניב אהרונסון
פרס בעת שחרורו מבית החולים בינואר האחרון/ניב אהרונסון

אמש הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לבקר את פרס בבית החולים. "אני חושב שאני מדבר בשם כל עם ישראל שהם מרגישים הערב הקלה מסוימת. אצלי ואצל רעייתי חשים הקלה גדולה", אמר ראש הממשלה באופטימיות על רקע העדכון בשיפור מסוים במצבו. "הערב הוא יותר טוב מאתמול בערב, ובעזרת השם מחר בערב יהיה יותר טוב מהיום בערב".

מנהל שיבא, פרופ' יצחק קרייס, ורופאו האישי וחתנו של הנשיא לשעבר, פרופ' רפי ולדן, עדכנו אתמול בשעות אחר הצהריים לגבי מצבו של פרס. "אחרי 24 שעות של טיפול אינטנסיבי אני יכול לומר שאף שמצבו עדיין קשה, הוא יציב וקיים שיפור מסוים. הוא עדיין מורדם ומונשם אך אנחנו מתרשמים שמצבו הנוירולוגי קצת יותר טוב והוא יותר עירני. מבחינת כל שאר הפרמטרים הוא יציב למדי. אנחנו עושים ככל שביכולתנו כדי לטפל בו בדרך הטובה ביותר ולשמור עליו מבחינת רפואית וקלינית", נמסר.

(עדכון ראשון: 07:50)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנהל בית החולים שיבא בתל השומר פרופ' יצחק קרייס ופרופ' רפי ולדן, רופאו האישי וחתנו של הנשיא לשעבר, במסיבת עיתונאים, 14 בספטמבר 2016. רויטרס
"מצב ההכרה שלו משתפר". פרופ' ולדן ופרופ' קרייס בתדרוך, אתמול/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully