וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא לשעבר שמעון פרס אושפז במצב קשה בעקבות אירוע מוחי

פרס בן ה-93 פונה לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שחש ברע. עם הגעתו הוא קיבל טיפול תרופתי, הורדם והונשם ובני משפחתו נמצאים לצדו. מקורביו סיפרו שהוא סובל מדימום מאסיבי בראשו

צילום: עמוד הפייסבוק של שמעון פרס

(סרטון שפרס פרסם אחר הצהריים: "גאה בתעשייה הישראלית")

הנשיא לשעבר שמעון פרס לקה אמש (שלישי) באירוע מוחי ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם. בני משפחתו ממתינים ליד מיטתו בבית החולים. בלשכת פרס עדכנו כי הצוותים הרפואיים הרדימו את הנשיא לשעבר על מנת להקל על המשך הטיפול. לפי מקורביו, הוא סובל מדימום מאסיבי בראשו.

במערכת הפוליטית מסרו איחולי החלמה לנשיא התשיעי של מדינת ישראל, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו שצייץ בעמוד הטוויטר שלו: "אני מאחל לנשיא לשעבר שמעון פרס החלמה מהירה. שמעון, אנחנו אוהבים אותך והעם כולו מייחל להחלמתך".

גם שר החינוך נפתלי בנט מסר לפרס איחולי החלמה מהירה. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג כתב: "תחלים במהרה ותשוב להשמיע את קולך החכם הצלול והמפוכח".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הנשיא לשעבר שמעון פרס עבר התקנת קוצב לב; צפוי להשתחרר מחר
הנשיא לשעבר פרס השיק את מרכז החדשנות הישראלי: "למען שגשוג"
"שנת קוף מוצלחת": פרס חוזר לפעילות - ושיגר ברכה לעם הסיני

לפני כשבוע עבר פרס התקנת קוצב לב בהרדמה חלקית בבית החולים שיבא. זאת, לאחר שבתחילת השנה הובהל פרס לבית החולים כשהוא סובל מאירוע לב. מנהל יחידת טיפול נמרץ לב בבית החולים אמר אז כי אחד מעורקי הלב של הנשיא לשעבר היו חסומים. בעקבות האירוע, הושאר פרס לכמה ימים בבית החולים לצורכי השגחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שמעון פרס. ראובן קסטרו
במערכת הפוליטית מאחלים להחלמתו. פרס/ראובן קסטרו

עם התאוששותו האחרונה, פרס מסר בצאתו מבית החולים הצהרה לתקשורת ובה הודה לצוות הרפואי. "עברתי חוויה של חמישה ימים מרתקים", אמר אז, "אני כל כך שמח שאני יכול לחזור לעבודה. אני רוצה קודם כל להודות לצוות הרופאים הנפלא. ראיתי את מיטב היכולת המודרנית הרפואית, אם זה היה קורה בתקופה אחרת לא יודע מה היה קורה. אני מרגיש לא משופץ, אלא גם משופר, ואני יכול להמשיך ולשרת את המדינה שאני אוהב אותה".

(עדכון ראשון: 20:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully