וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית מוכרת חלקות בכוכב קפלר: "אני לא רמאית, אני מוכרת חלום"

27.8.2016 / 11:30

רז אוחיון היא אחת מבין שלוש מייסדות האתר שבו ניתן לרכוש קרקע בכוכב שנמצא 1,400 שנות אור מכדור הארץ. עד כה קנו יותר מ-500 אנשים מ-32 מדינות. "אני לא סוכנת נדל"ן, אני מוכרת חזון", אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: רז אוחיון, רויטרס וAP, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

"אנחנו מוכרים סוג של חלום, חלקה על כוכב קפלר", כך סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS רז אוחיון, יוזמת ובעלים של אתר המציע לקהל הרחב לרכוש חלקה על הכוכב קפלר 452ב', שנמצא 1,400 שנות מאור מכדור הארץ. "לפי נאס"א, הכוכב הולך להחליף את כדור הארץ ביום מן הימים".

בתשובה לשאלה אם לא מדובר בתרמית, שלמעשה מוכרת אוויר, עונה אוחיון בטיעון מפתיע: "אנחנו לא מדברים על נדל"ן, אני לא סוכנת נדל"ן – אני מוכרת חזון". לדבריה, "משלמים 59 דולר לקרקע של ארבעה דונמים. האתר מאד ידידותי, כשנכנסים לאתר יש כדור גדול, בו בוחרים את מיקום הקרקע והקנייה מאוד פשוטה. אם תמצא דרך להגיע לחלקה במרחק 1,400 שנות אור, תהיה חכם למצוא את המקום הנכון שקנית שם. אם מכרתי לך בטעות ים או שכבר התיישבו שם אנשים, נוכל לשוחח ולפתור את הבעיה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
החרדים לנתניהו: "הממשלה רומסת את השבת, בטל העבודות ברכבת"
הבטיח להתפלל לריפוי הבן מסרטן - ומואשם שגבה מההורים סכום עתק
"גטאות לאתיופים": למרות ההוראה - ילדים מרוכזים באותם בתי ספר

כוכב הלכת קפלר-452b, שעליו יש תנאים הזהים לאלו שעל כדור הארץ. אתר נאס"א, צילום מסך
"הכוכב הזה יחליף את כדור הארץ יום אחד". קפלר 452ב'/צילום מסך, אתר נאס"א

"אני חלק משלוש מייסדות האתר, שמציע פן חברתי ומחבר בין אנשים שמדברים בשפה דומה", המשיכה, "מדברים על טכנולוגיה שמתקדמת בצורה מדהימה. אם לפני 20 שנה הייתי אומרת שלכל אחד יהיה מכשיר נייד בגודל של חמישה סנטימטרים שיוכל ללחוץ על כפתור ולהגיע לכל אתר, לא היינו מאמינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"לאף מדינה אין זכות לקחת בעלות על כוכב"

אוחיון מסבירה כי "לפי אמנת החלל שנחתמה ב-1967, יש כמה תנאים לרכוש כוכב. לאף מדינה אין זכות לקחת בעלות על כוכב ולכן האמנה נותנת אפשרות קנייה לאדם פרטי בכמה תנאים. אני מאמינה שאנשים עם חזון הם אלו שירכשו חלקה על הכוכב, ולא משנה אם הוא רחוק. עד עכשיו קנו יותר מ-500 אנשים מ-32 מדינות. יש לך גם אפשרות לבחור את השכנים שלך, אתה נכנס לכדור, רואה מי השכנים ומתקשר איתם. לכן זוהי רשת חברתית ולאתר פן חברתי".

כוכב הלכת קפלר 452ב' הוא בעל מאפיינים דומים לאלו של כדור הארץ, ולדעת מומחים ישנה סבירות גבוהה להימצאות חיים עליו. מתוך 4,000 כוכבי הלכת החוץ שמשיים שזוהו על ידי נאס"א, רק 20 בעלי מאפיינים דומים לאלו של כדור הארץ. קפלר 452ב' גדול ב-60% מכדור הארץ, יש עליו הרי געש פעילים ואוקיינוסים והשנה נמשכת 385 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully