וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לגור בכדור הארץ 2.0? ישראלים מוכרים שטח על הכוכב החדש

23.8.2016 / 8:29

אתר הנדל"ן של קפלר 452ב' - כוכב הלכת הדומה לכדור הארץ ובעל סבירות גבוהה לחיים עליו - מציע לכל המעוניין לוותר על דירה בארץ ולרכוש כבר מעכשיו שטח על הכוכב. רק חבל שהוא במרחק 1,400 שנות אור בערך

תחקיר: נועה שוסטרמן, עריכה: ניר חן, מעצב גרפי: אביחי ברוך

בסרטון - כל מה שאתם צריכים לדעת על קפלר 452B

מה דעתכם לפנק את בן/ת הזוג שלכם בחלקת אדמה על כוכב הלכת דמוי כדור הארץ - קפלר 452ב'? אתר סוכנות הנדל"ן של הכוכב העצום מציע לקהל הרחב אפשרות לרכוש חלקה על הכוכב, שנמצא במרחק של 1,400 שנות אור מכדור הארץ, ולהמתין בסבלנות עד שתמצא דרך להטיס אותנו לשם.

לכוכב הלכת קפלר 452ב' מאפיינים דומים לכדור הארץ ולפי מדענים הוא בעל סבירות גבוהה להמצאות חיים עליו. מתוך 4,000 כוכבי הלכת החוץ שמשיים שזוהו ע"י טלסקופ החלל של נאס"א, רק 20 נמצאו בעלי מאפיינים דומים לכדור הארץ. קפלר 452ב' הוא אחד מהם - וזה שהכי דומה לכדור הארץ. הוא גדול ממנו ב-60 אחוזים (ולכן נקרא גם "בן דודו הגדול"), יש עליו הרי געש פעילים, אוקיינוסים ושנה הנמשכת 385 ימים.

ציור הדמייה של פני הכוכב קפלר 458B. SETI Institute/Danielle Futselaar, אתר רשמי
ציור הדמייה של פני הכוכב/אתר רשמי, SETI Institute/Danielle Futselaar

בכניסה לאתר הנדל"ן ייפרש בפניכם שטחו של הכוכב בקואורדינטות, כשהנקודות האדומות נמצאות על המסך הן בעצם השכנים העתידיים שלכם - אלו שכבר רכשו לעצמם שטח על הכוכב וממתינים ליום שיוכלו לאכלס אותו. על המעוניינים לבצע הרשמה פשוטה לאתר, לבחור אזור על הכוכב שמעניין אותם ושם לסמן את גודל השטח הרצוי. לאחר הרכישה תקבלו תעודה במייל או בדואר, כולל הצהרה חתומה, המאשרת כי חלקת האדמה שבחרתם שייכת לכם באופן אקסלוסיבי. אם תרצו לרכוש אדמה במתנה לחבר, תוכלו לשלוח את התעודה ישירות אליו ולהפתיע אותו בחלקה על הכוכב, למרות שכל הנראה הוא לא יזכה להגיע אליו בחיים.

עוד באותו נושא

מה גורם למדענים להסתיר את גילוי "כדור הארץ הנוסף"?

לכתבה המלאה

באופן מפתיע (או שלא), האתר נמצא בבעלות של ישראלים, שדאגו לקבל בלעדיות על כל כוכבי הלכת שיתגלו ע"י טלסקופ קפלר של נאס"א. באתר תמצאו מידע על הכוכב, תיאוריות על מסע בזמן, מידע על התעודה שתקבלו, דרך ליצירת קשר עם נציגי שרות שמבטיחים מענה תוך 24 שעות, ו-4 סיבות בולטות מדוע כדאי לכם לרכוש כבר מעכשיו שטחים על הכוכב. מלבד מתנה רומנטית לבן הזוג, תוכלו - לדבריהם - להעניק עתיד טוב יותר לילדים שלכם, להניב רווחים ממש כמו בשוק הנדל"ן בארץ ובקרוב מאוד גם לטוס לשם בעצמכם (הם אופטימים). מה שחברינו בסוכנות הנדל"ן הגלקטית לא לקחו בחשבון זה שייתכן שהשטחים הללו כבר מאוישים בחוצנים או בבני אדם כמונו, שפחות יתלהבו לגלות שהחלטנו להשתלט להם על הכוכב. מעניין אם אי שם בחלל יש מישהו שמתכנן תוכניות דומות עלינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר שמציע לכם לקנות שטחים על הכוכב. חפשו אותו גם בפייסבוק ובאינסטרגם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully