וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: החשוד פער חור בקיר – וגנב את תיק חקירת המס נגדו

15.8.2016 / 9:03

עובדי רשות המסים בחולון נדהמו לגלות כי 22 ארגזי החקירה בעניינו של אורי לוי נעלמו במהלך סוף השבוע. לאחר שזוהה במצלמות האבטחה, כשהוא מוציא במשך ארבע שעות את הארגזים, לוי נעצר והואשם בפריצה

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שניר דבוש

אורי לוי, תושב רמת גן שהואשם בפריצה למשרדי רשות המסים בחולון, תועד על ידי מצלמות האבטחה במקום כשהוא פוער חור בקיר הגבס של המשרדים ומוציא לכאורה את 22 ארגזי החקירה בעניינו. ביום חמישי האחרון הוגש כתב אישום נגד לוי, בן 54, לבית משפט השלום בתל אביב, שהורה על שחרורו בערבות.

במסגרת החקירה שמתנהלת נגדו בחשד להעלמת מס בהיקפים גדולים, הגיע לפני כשבוע וחצי לוי למשרדי רשות המסים והורשה לצלם מסמכים מתיק החקירה נגדו. ביום שישי שלאחר מכן, כשהמשרדים היו סגורים וריקים מאדם, הוא פער חור בקיר הגבס והתפרץ לכאורה למשרדים. במשך כארבע שעות, הוציא הנאשם את הארגזים דרך החור בקיר.

כשהגיעו העובדים למשרד ביום ראשון בבוקר, גילו כי המקום נפרץ וכי כל 22 ארגזי החקירה בעניינו של הנאשם נעלמו. לוי, שהיה זכור לחוקרים מביקורו במשרד, נעצר לפני כשבוע על ידי חוקרי מרחב איילון של משטרת תל אביב ונחקר, לאחר שזוהה על ידי אנשי מס הכנסה בצילומי האבטחה. באמצעות הסנגורית שלו, עו"ד שירלי ינאי, הכחיש לוי את המיוחס לו.

עוד בוואלה! NEWS:
מועדון "אלנבי 40" נסגר בשל חשד לאונס - שהוסתר על ידי המשטרה
הגופה שנטמנה בשדות סברס: כך פוענחה תעלומת העבריין הנעדר
ניסה להעלים ראיות: החשוד בהצתת המסעדה באילת הודה במעשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully