וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 39 נעצר בצפת בחשד שאנס קטינים מאז שהיה נער

5.8.2016 / 10:30

החשוד נעצר בחשד לשורה ארוכה של עבירות מין. לפי חשדות המשטרה, שבוססו בין היתר בעקבות תשאול הקורבנות הוא תקף את קורבנותיו מהתקופה שהיה נער צעיר ועד לשנים האחרונות. מעצרו הוארך בעשרה ימים

חרדי. רויטרס
החשוד חשוד בתקיפה מאז שהיה נער/רויטרס

גבר בן 39 נעצר אתמול (חמישי) בצפת בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בילדות ובילדים, בני משפחתו ואחרים. החשוד, במקור תושב יישוב באזור ראשון לציון, תקף על פי החשד את קורבנותיו החל מהיותו נער צעיר ועד לשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל.

לפני כמה ימים הגיע מידע למשטרה על החשדות נגד הגבר והחוקרים החלו לאסוף עדויות. בין היתר הם תשאלו בעזרת חוקרי ילדים חלק מהקורבנות. לחשוד מיוחסות שורה של עבירות, בהן אונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה, מעשה סדום בקטין במשפחה, התעללות בקטין ועבירות נוספות. מעצרו הוארך הבוקר בעשרה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

עוד בוואלה! NEWS:
הרב של צפת: "רק כשברלנד ייכנס לכלא הוא יפסיק לחטוא"
תחת אבטחה כבדה וחשש מנגיף הזיקה: האולימפיאדה בריו יוצאת לדרך
הצל תקף שוב את בגין: "חינך את הילדים לשנאת ישראל, בנו בודהיסט"

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום חמור נגד גבר כבן 50 מירושלים, אב ל-11 ילדים, על שאנס וביצע מעשי סדום בשתיים מבנותיו כשהיו בנות שבע ו-11 ובמשך שנים רבות. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי עו"ד מרים בן גל וארז פדן מפרקליטות המחוז. על פי כתב האישום, האב, מהמגזר החרדי, החל לפגוע מינית בבתו הגדולה כשהייתה בת שבע, עד שעזבה את הבית כשהייתה בת 17.

לפני שבועות אחדים גילתה המתלוננת שמאז שעזבה, עבר האב להתעלל לכאורה באחותה הקטנה שהייתה אז בת 11. בשלב זה, החליטה לספר על כך לקרובי משפחתה. היום השתיים בנות 23 ו-15. במשטרה הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד שלווה על ידי גורמי הרווחה. הנאשם נעצר לפני שבועיים ובשבוע שעבר הותר דבר החקירה לפרסום. בין היתר, נבדק החשד כי אחיות נוספות נפגעו על ידו, אך בשלב זה לא מצאה המשטרה ראיות לגבי מקרים נוספים.

(עדכון ראשון: 9:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully