וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בלבנון: הגיבור במודעת התמיכה בצבא הוא בכלל חייל ישראלי

משרד מכירת כרטיסים ציין את "חג הצבא הלבנוני" במודעה שפרסם בפייסבוק, אלא שהגולשים מיהרו לזהות כי המדים אינם של צבא לבנון, אלא של השכנה מדרום. הפרסום הוסר: "התמונה נבחרה בטעות"

ספק 500

(תיעוד חדש מחטיפת רגב וגולדווסר ב-2006, שנחשף השבוע ברשת "אל-מיאדין" הלבנונית")

משרד מכירת הכרטיסים הלבנוני "וירג'ין" עורר היום (שני) סערה, כשפרסם מודעת תמיכה בצבא לבנון לרגל "חג הצבא" שמצוין במדינה – עם תמונתו של חייל צה"ל. המודעה, שפורסמה בחשבון הפייסבוק הרשמי של החברה, לוותה בכיתוב: "השאר תמיד את עיניך עלינו, גיבור".

אלא שהגולשים מיהרו לזהות כי צבע המדים וסימון הדרגה שעל זרועו של החייל, בדרגת רב-טוראי, כלל לא שייכים לצבא הלבנוני. הפרסום המקורי הוסר, אולם צילומים שלו הופצו ברשתות החברתיות, בין היתר על ידי העיתונאים נור סמאחה, שציינה: "וירג'ין חוגגת את יום הצבא... עם תמונה של חייל ישראלי!".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד חדש: מורנייה מכין את לוחמי חיזבאללה לחטיפת רגב וגולדווסר
רגל בלבנון ורגל בישראל: למה למים ברג'ר יש טעם אחר?
חיזבאללה חזק יותר מצבא סוריה - אך מנהיגו הוא מהשנואים באזור

פרסום של חברה לבנונית לרגל "יום הצבא", 1 באוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
"השאר תמיד את עיניך עלינו, גיבור". הפרסום שהוסר/צילום מסך, פייסבוק

גולש נוסף, בשאר א-שמאלי, הגיב לסערה בחשבון הטוויטר שלו. הוא פרסם את המודעה השגויה של "וירג'ין" לצד תמונתו של הקומיקאי האמריקני סטיב הארווי, שהכריז בטקס "מיס יוניברס" בשנה שעברה על הזוכה הלא נכונה. "חג הצבא הלבנוני עם וירג'ין", הוסיף א-שמאלי.

גורם בחברה הודה בטעות, ומסר לעיתון הלבנוני "L'orient Le Jour" כי "חברת וירג'ין לא מנהלת בעצמה את חשבונותיה ברשתות החברתיות. חברה חיצונית שמתמחה בכך עושה זאת, והאחריות לטעות הזאת, למרבה הצער, היא על כתפיה". לדבריו, "התמונה נבחרה בטעות, ובאופן לא מכוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully