וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה נחת בישראל ונלקח לחקירה

14.7.2016 / 9:13

ארי הרו, שכיהן כראש הסגל וכממלא מקום מנהל לשכת נתניהו עד ינואר 2015, עוכב בנתב"ג. גורמים במשטרה אישרו כי תשאולו הוא במסגרת הליך הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: ניצן ליבנה.

(בווידאו: ראש הממשלה נתניהו מגיב לחשדות בפרשת מימרן)

ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ארי הרו, נחקר היום (חמישי) על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) מיד עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. חוקרי יאח"ה, שהמתינו בסמוך לשרוול המטוס, ביקשו מהרו להתלוות אליהם ולקחו אותו למתן עדות במשרדי היחידה בלוד.

במשטרה הבהירו כי בשלב זה הרו לא נעצר או נחקר באזהרה, אלא תושאל על ידי חוקרי יאח"ה. עם זאת, נמסר כי בהתאם להתפתחות החקירה, ייתכן שהוא ייחקר באזהרה.

כמו כן, הגורמים אישרו כי תשאולו של הרו הוא במסגרת קידום הליך הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה, שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לקדם לאחרונה. כמו כן, בימים האחרונים ביצעו חוקרי יאח"ה כמה תשאולים למקורבי נתניהו, במטרה לקדם את הליך הבדיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
הרשות לשיקום האסיר: קצב יכול לעבור שיקום מחוץ לכלא
מזכ"ל הסתדרות המורים יעמוד לדין בכפוף לשימוע בגין שוחד וסחיטה
ביקור בחברה שבה עבד ומפגש ראשון עם הנכדה הטרייה: החופשה של אולמרט

ארי הרו, בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה נתניהו. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
הרו/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

בחודש דצמבר האחרון, הרו נחקר בחשד שפעל בניגוד עניינים, ביחס לפעילות חברה שהייתה בבעלותו ולנושאים נוספים. הוא נחשד בעבירות של הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה, ונשלח למעצר בית של חמישה ימים. הרו מונה לתפקיד במרץ 2014 במקום גיל שפר. מספטמבר 2014 ועד ינואר 2015 שימש גם ממלא מקום של מנהל הלשכה של נתניהו. לאחר עזיבתו בינואר 2015 החל לעבוד במטה הבחירות של הליכוד.

בסוף החודש שעבר, המשטרה הודיעה כי היא ממליצה להעמיד לדין את פרח לרנר, יועצת בכירה במשרד ראש הממשלה, החשודה בקבלת דבר במרמה ובהפרת אמונים. חומרי החקירה הועברו למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. בחודש אוקטובר האחרון היא הושעתה מתפקידה למשך ארבעה חודשים בשל העובדה שהעבירות שבהן היא חשודה נושאות עמן קלון.

ריאיון עם אבי אשכנזי בתכנית "משעל על הבוקר" ב-103FM:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully