וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבי גישוש ושוטרי יס"מ בבית הספר: "פחדתי לבוא"

אור רביד, כתבנו במרכז

9.6.2016 / 10:20

עיריית תל אביב תגברה את האבטחה, אך לבית הספר הסמוך לזירת הפיגוע בתל אביב שלחו ההורים את ילדיהם בחשש גדול. "חלק מהתלמידים היו בשרונה במהלך האירוע, מוזר לבוא לבית ספר אחרי דבר כזה", אמרה תלמידת כיתה י'

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

עשרות הורים חוששים הגיעו הבוקר ללוות את ילדיהם לבתי הספר הסמוכים למתחם שרונה שבתל אביב, יממה לאחר הפיגוע שבו נהרגו ארבעה ישראלים. יום הלימודים נפתח תחת תגבור אבטחה ומשטרה, וכוחות יס"מ מלווים בכלבי גישוש סרקו אמש את כל בית הספר עירוני א' הסמוך ובתי ספר נוספים.

"מפחיד לבוא הבוקר לבית ספר", סיפרה הילית מורל, תלמידת כיתה י' בעירוני א', "מפחיד רק לחשוב שהיה פיגוע מאחורי בית הספר אבל אין מה לעשות, חייבים לבוא. אני לא יודעת מה להגיד. אני מפחדת לצאת לרחוב בידיעה שזה יכול לקרות שוב". שירה אחימאיר, חברתה לספסל הלימודים הגיעה אף היא ברגשות מעורבים. "טיפה מוזר לבוא לבית ספר אחרי שדבר כזה קורה פה. חלקנו היו פה בשרונה במהלך האירוע אבל זה חלק מהשגרה וכנראה שצריך להתרגל לזה".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד קשה מהפיגוע בתל אביב: המחבלים ריססו לכל עבר - ורצחו ארבעה
המחבלים מהפיגוע בת"א: אחייניהם של בכירי הזרוע הצבאית של פתח
במשטרה מעריכים: "המחבל נמלט לבניין מגורים ותכנן לקחת בני ערובה"

סינמטק תל אביב יום לאחר פיגוע הירי במתחם שרונה בתל אביב. 9 בינואר 2016. מגד גוזני
סינמטק תל אביב הסמוך, שבו נעצר המחבל/מגד גוזני

מנהלת בית הספר, בתיה כ"ץ, סיפרה כי כמעט כל התלמידים הגיעו ללימודים הבוקר. "הילדים מרגישים בטוחים ויש פה אבטחה רבה. הפיגוע תפס אותנו באירוע של מגמת מוסיקה ולא ידענו מה קורה כי היינו בעיצומו של הקונצרט עד שהורו לנו להישאר במקום. זו לא פעם ראשונה שהדברים האלה מתרחשים ונשוחח על כך הבוקר עם התלמידים. למרות החששות אנחנו נמשיך כרגיל".

הנרי, ששלושה מילדיו לומדים בבית הספר, אמר כי שלח את ילדיו בתחושת ביטחון. "לא היו לי התלבטויות, יש מלא שוטרים וביטחון ואין חשש. הסברתי לילדים את כללי הבטיחות ומה לעשות במקרה של ירי אבל זה שמפגע בודד או שניים יוצאים לעשות פיגוע, זה יכול לקרות תמיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
זירת הפיגוע אמש/מגד גוזני

השף רן שמואלי, ממסעדת קלארו במתחם שרונה, תיאר את הרגשתו לאולפן וואלה! NEWS ותהה: "מה היה קורה אם המחבל היה נכנס למבנה? היה מזל גדול. כעת אני מצפה שאנשים יבואו לכאן, להצביע ברגליים. זה מה שיהיה נכון לעשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully