וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסי שולח צוללת לחיפוש הקופסה השחורה: "כל האפשרויות נבחנות"

22.5.2016 / 12:58

נשיא מצרים אמר כי הוא לא שולל שום תרחיש שהביא להתרסקות טיסת איג'יפטאייר, שעליה היו 66 בני אדם, בים התיכון. לדבריו, על אף שהחקירה עשויה להימשך זמן רב, לא ניתן להסתיר את האמת

צילום: משרד ההגנה המצרי

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי הפציר היום (ראשון) בכלי התקשורת בארצו לא להעלות ספקולציות לגבי הסיבה שהביאה להתרסקות המטוס של חברת "איג'יפט אייר" ביום חמישי האחרון. לדבריו, כל התרחישים האפשריים שהביאו להתרסקות המטוס שעליו היו 66 בני אדם עדיין נבדקים. בהתייחסות פומבית ראשונה לתאונה, הוסיף נשיא מצרים כי נשלחה צוללת שתסייע באיתור הקופסה השחורה.

"נכון לעכשיו, כל התרחישים עדיין אפשריים. אז בבקשה, חשוב מאוד שלא נדבר ושלא נגיד שיש תרחיש מסוים אחד", אמר א-סיסי בפני שרים וחברי פרלמנט בטקס שחנך פתיחה של מפעל לדישון בעיר הנמל דמייטה. לדבריו, חקירת ההתרסקות עלולה להימשך זמן רב, אך איש לא יכול להסתיר את העובדות.

טיסת MS804 התרסקה בים התיכון בדרכה מפריז לקהיר. כל הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו, בהם 30 אזרחים מצרים ו-15 אזרחים צרפתים. לפי הרשויות בצרפת, זמן קצר לאחר שהמטוס נעלם מהמכ"ם, הוא שלח סדרת אותות שהצביעו על כך שיש עשן במטוס. אין בכך בכדי להצביע על מה גרם לעשן או לשריפה, אך מדובר ברמז ראשון למה שהתרחש ברגעים שקדמו לתאונה.

ביום שישי הודיעה מצרים כי היא איתרה שרידי גופות, חלקי מטוס ומזוודות של הנוסעים שצפו בלב הים התיכון, כ-290 קילומטרים מצפון לאלכסנדריה. ואולם, החיפושים אחרי הקופסה השחורה עדיין נמשכים.

לקריאה נוספת בנושא
הרשויות נואשות לרמז: אלה החפצים שנמצאו בהריסות המטוס המצרי
בדרך לקופסה השחורה: הפתרונות האפשריים לתעלומת המטוס המצרי

חפצים שנמצאו בין הריסות מטוס "איג'יפטאייר", מאי 2016. צבא מצריים, מערכת וואלה! NEWS
חלק משרידי המטוס שאותרו בים התיכון/מערכת וואלה! NEWS, צבא מצריים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully