וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה הנערה שנפצעה בתאונה בחיפה; הנהג: "הייתה תקלה באוטובוס"

בת ה-17 מחיפה מתה במהלך הלילה מפצעיה. בתאונה, שבמהלכה התנגש אוטובוס במשאית ואז בקיר מנהרות הכרמל, נפצעו 48 בני אדם, מתוכם 36 עדיין מאושפזים. הנהג עבד באגד 3 שבועות בלבד. הבוקר הוא הובא להארכת מעצר. בידי המשטרה תיעוד האירוע

LIVE

הנערה בת ה-17 מחיפה שנפצעה אנושות בתאונת האוטובוס אמש (חמישי) מתה במהלך הלילה בבית החולים כרמל בעיר. בתאונה, שבמהלכה התנגש אוטובוס אגד קו 101 שנסע מכיוון חוף הכרמל למרכזית המפרץ במשאית ואז בקיר מנהרות הכרמל, נפצעו 48 בני אדם. 37 מתוכם עדיין מאושפזים בבתי החולים. מנהרות הכרמל נפתחו הבוקר לתנועה סדירה, בעוד חקירת תאונת הדרכים הקשה נמשכת. הנהג המעורב בתאונה, בן 44 תושב חיפה, נפצע באורח קל ואושפז ברמב"ם תחת מעצר. הבוקר הוא שוחרר מבית החולים והובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

"הייתה תקלה באוטובוס", טען בחקירתו הראשונית נהג האוטובוס שגרם על פי החשד לתאונה הקשה. חוקרי אגף התנועה של המשטרה, בפיקודו של ניצב ירון בארי, אספו הלילה ממצאים מהזירה, בהם תיעוד התאונה במנהרות הכרמל. הסרטון, שנלקח מחדר הבקרה של מנהרות הכרמל, מתעד לפי גורם באגף התנועה, את סטיית האוטובוס. חוקרי משטרה שצפו בתיעוד מסרו כי הסטייה נגרמה על פי החשד משום שדעתו של נהג האוטובוס הוסחה. כעת, מתמקדים במשטרה בשאלה מה גרם לנהג להיסח הדעת, שיחת טלפון או שיחה עם אחד הנוסעים.

עוד בוואלה! NEWS:
הסדר הזה תלבשו קצר: מזג אוויר חם ונעים במהלך הפסח
יחימוביץ' על דברי הרצוג: "התבטאות אומללה וחציית גבול"
בת 22 טבעה למוות בחוף הים באשדוד; חשד: נכנסה למים שתויה

תאונת דרכים במנהרות הכרמל, חיפה. אפריל 2016. כיבוי והצלה חוף, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי והצלה חוף

הנהג הנפיק רישיון נהיגה לאוטובוסים לפני שנתיים ועבד באגד שלושה שבועות בלבד. הנסיעה אמש לא הייתה נסיעתו הראשונה בקו. הוא לא מסר גרסה מלאה לחוקרי המשטרה משום שטען כי הוא חש ברע וסובל מכאבי ראש. אמש טענו נוסעים רבים כי הנהג גבה כסף תוך כדי נסיעה, ושהוא נסע במהירות מופרזת.

עורכי דינו של הנהג, ערן בר אור ורון מייסטר, אמרו כי מרשם בהלם והוא סובל ממכות יבשות. הם הוסיפו כי הוא סיפר שנסע מתחת למהירות המרבית המותרת, וכי לא יכל למנוע את התאונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תאונת דרכים במנהרות הכרמל, חיפה. אפריל 2016. ערן גילווארג
37 פצועים עדיין מאושפזים. תאונת האוטובוס הקשה, אמש/ערן גילווארג

בבית החולים רמב"ם בחיפה מאושפזים ארבעה פצועים במצב קשה. הם מורדמים ומונשמים לאחר שעברו ניתוח. שלושה נערים שנפצעו באורח קל נותרו בהשגחה בכירורגית ילדים. שני פצוע נוסף נותר בהשגחה בחדר מיון. 11 פצועים שוחררו מבית החולים.

במרכז הרפואי בני ציון נותרו מאושפזים חמישה מפצועי התאונה אמש, שלושה במחלקה הכירורגית. אחת מהם מוגדרת במצב בינוני, והשניים האחרים מאושפזים במחלקת כירורגית ילדים, בהם אחד במצב בינוני. 20 פצועים נוספים מאושפזים עדיין במחלקות בית החולים. שני פצועים שוחררו במהלך הלילה. במרכז הרפואי בני ציון נותרו מאושפזים שבעה מפצועי התאונה אמש, חמישה במחלקה הכירורגית. מצבה של אחת מהם בינוני. שניים מאושפזים במחלקת כירורגית ילדים, בהם אחד במצב בינוני.

תאונת דרכים במנהרות הכרמל, חיפה. אפריל 2016. כיבוי והצלה חוף, אתר רשמי
האוטובוס ההרוס/אתר רשמי, כיבוי והצלה חוף

הבוקר בודקים בוחני תנועה וחוקרים את האוטובוס. "החקירה מתמקדת בנהג ובתקינות האוטובוס אבל אנחנו מתכוונים גם להרחיב את החקירה למשלחי הנהג ומידת האחריות של בכירי אגד. נבדוק אם הייתה רשלנות שגרמה או תרמה לתאונה", אמר גורם במשטרה. במשטרה אומרים כי בבחינה ראשונית של התשתיות בזירת התאונה הן נמצאו תקינות.

עדי זאבי, נערה בת 15 שנסעה באוטובוס בזמן התאונה, סיפרה על המראות בכלי הרכב. "היה שם הרבה דם, הרבה פאניקה, אנשים בכו". היא הוסיפה כי היא מרגישה די טוב. "קצת בהלם אבל יהיה בסדר. ישבתי כמה שורות מאחורי הנהג ובאמת יצאתי בנס".

(עדכון ראשון: 7:42)

עדי זאבי, פצועה בתאונת הדרכים במנהרות הכרמל, חיפה. אפריל 2016. אדריאן הרבשטיין
"היה שם הרבה דם, הרבה פאניקה, אנשים בכו". עדי זאבי בבית החולים, אמש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully