וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס לעג למוגריני: "מנהיג לא פורץ בבכי מול המצלמות"

שר המדע לגלגל על שרת החוץ של האיחוד האירופי, שתועדה בוכה לאחר שנודע לה על הפיגועים הקטלניים בבריסל. "תאר לעצמך את תאצ'ר או גולדה מאיר ככה", אמר בריאיון לערוץ הכנסת

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

אחרי השערורייה שעורר שר התחבורה ישראל כץ עם קריאתו לבלגים להפסיק לאכול שוקולד ולטפל בטרור, חבר נוסף בממשלה לועג לתגובה האירופית בעקבות הפיגועים הקטלניים בבריסל. שר המדע אופיר אקוניס הגיב היום (חמישי) בזלזול לכך ששרת החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני בכתה לאחר ששמעה על המתקפה בבירת בלגיה.

"מנהיג לא פורץ בבכי מול המצלמות", אמר אקוניס בריאיון לערוץ הכנסת. "תאר לעצמך את תאצ'ר או גולדה מאיר ככה", הזכיר השר את ראש ממשלת בריטניה לשעבר מרגרט תא'צר, שכונתה "אשת הברזל", ואת ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר.

לדבריו, "מנהיג מתייצב ואומר לעמו את האמת והיא הייתה צריכה לעשות את זה ולהגיד לציבור שלה באיחוד האירופי את האמת. יכול להיות שנכונו לנו עוד חודשים קשים של מאבק מול הטרור האסלאמי. אתה מתאר לעצמך אישה חזקה מאוד או נשים חזקות אחרות שהובילו מדינות עומדות ופורצות בבכי מול המצלמות או עושות פעולה מנהיגותית כדי להביא לעמן עתיד טוב יותר? כך הן נהגו. שרת החוץ של האיחוד האירופי בחרה לנהוג בדרך אחרת, אינני שופט אותה".

עוד על הפיגועים בבריסל
"מטוסי הצלבנים הורגים מוסלמים": דאעש בסרטון ראשון אחרי המתקפה בבריסל
דיווח: מחבל שני ממתקפת הטרור תועד בתחנת המטרו בבריסל

פדריקה מוגריני, שרת החוץ של האיחוד האירופי. ירדן, 22 במרץ 2016. רויטרס
מוגריני בוכה לאחר שנודע לה על המתקפה בבריסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully