וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האסלאמי בסרטון חדש: "נשק משוכלל" מכוון לעבר רכב צה"ל

16.3.2016 / 7:50

בתיעוד, נראים לוחמי "פלוגת אל-קודס" מכוונים משגר טילים לעבר רכב הנע לאורך הגבול, ובהמשך הכיתוב המאיים: "להראות לכם צל של הזוועה". לטענת הארגון, הסרטון מגיע בעקבות "הפרת הפסקת האש" - תקיפת צה"ל בעזה לאחר שיגור הרקטות

עריכת וידיאו: אביב אירגז

הג'יהאד האסלאמי פרסם הלילה (רביעי) סרטון ובו הוא הציג "נשק משוכלל" הנמצא בידיו, מכוון לעבר רכב של צה"ל הנע לאורך גדר הגבול. הסרטון מגיע לטענת הארגון כמסר בעקבות "ההפרות המתמשכות של הפסקת האש". זאת, לאחר מותם של שני הילדים הפלסטיניים בסוף השבוע האחרון בתקיפה של חיל האוויר.

בסרטון נראים לוחמי הזרוע הצבאית של הארגון, "פלוגת אל-קודס", חמושים ברובים בעלי כוונות משוכללות. במהלך הסרטון הם משקיפים לכאורה לעבר הרכב הצבאי, שבתוכו על פי הסרטון יושבים קציני צה"ל, ופורקים בשטח את אותו "נשק משוכלל" – משגר של טיל קורנט מתקדם. בסוף הסרטון נראים הלוחמים מכוונים את המשגר לעבר הרכב - אך לא יורים - ולאחר מכן מופיע בעברית קלוקלת הכיתוב "נראה לכם את צל הזוועה".

עוד בוואלה! NEWS:
הסוואה בחסות שדות החיטה: תרחיש החדירה שמדיר שינה מהצבא
הירי נמשך: רקטה התפוצצה בשטח פתוח בעוטף עזה
סקר: רוב הפלסטינים מתנגדים לפיגועי דקירה כחלק מהאינתיפאדה

סרטון חדש של הג'יהאד האסלאמי שבו נראים לוחמיו מכוונים נשק לעבר רכב של צה"ל, מרץ 2016. יו טיוב, צילום מסך
הלוחמים נראים בסרטון משקיפים לעבר רכב של צה"ל/צילום מסך, יו טיוב

ביום שבת האחרון נהרגו יאסין אבו חוסה בן ה-10 ואחותו איסרא בת השש, וקרוב משפחתם נפצע באורח קל, בתקיפת צה"ל בצפון רצועת עזה. זאת, כמה שעות לאחר שארבע רקטות ששוגרו מהרצועה והתפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לטענת צה"ל, היעדים שהותקפו הם "תשתיות טרור השייכות לארגון חמאס". הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, התייחסה למותם של שני הילדים, ומסרה: "דם הילדים לא יהיה הפקר. יש גבול לסבלנות שלנו". אתמול מסר הג'יהאד האסלאמי: "אם ישראל תמשיך בהפרות, הפסקת האש תגמר".

סרטון דומה פורסם על ידי חמאס, כמה חודשים לאחר סיום מבצע "צוק איתן". בסרטון, נראים אנשי חמאס מכוונים רובה צלפים לעבר הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, ונטען כי "אם היו רוצים", היו יורים בו.

עם זאת, ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, טען שלשום בריאיון לערוץ "פראנס 24" בערבית כי ארגונו פועל למניעת הסלמה לכדי מלחמה. אף על פי כן הוא הבהיר כי חמאס ימשיך לפעול להסרת המצור מרצועת עזה. הוא ציין כי גל הטרור הנוכחי הוא "התקוממות עממית שפרצה עקב ניסיון הממשלה בישראל לחלק את מסגד אל-אקצא", והוסיף: "חמאס לא תומך בהרג אזרחים, אך נגן על הפלסטינים מהכיבוש ומהמתנחלים הקיצוניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרטון חדש של הג'יהאד האסלאמי שבו נראים לוחמיו מכוונים נשק לעבר רכב של צה"ל, מרץ 2016. יו טיוב, צילום מסך
הכתובת המופיעה בסוף הסרטון/צילום מסך, יו טיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully