וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל הפעיל מטען חבלה מאולתר לעבר רכב ישראלי בדרום הר חברון; אין נפגעים

11.3.2016 / 8:16

פלסטיני עטוי מסכה הפעיל מטען מאולתר לעבר מכונית ובה נהגת ישראלית בין ההתנחלויות עתניאל ובית חגי. אין נפגעים, אך נזק קל נגרם לרכב. כוחות צבא שהגיעו למקום פתחו בסריקות. עדת ראייה: "היה פיצוץ עצום"

צילום: חברים לשעת צרה

מחבל עטוי מסכה הפעיל מטען חבלה מאולתר הבוקר (שישי) לעבר מכונית ובה נהגת ישראלית בכביש בין ההתנחלויות עתניאל ובית חגי בדרום הר חברון – כך נמסר מדוברות המועצה האזורית. אין נפגעים, אך רסיסים חדרו למנוע הרכב וגרמו לנזק לרכב. הנהגת המשיכה בנסיעתה ונמלטה מהמקום. כוחות צבא פתחו בסריקות.

הנהגת המשיכה בנסיעתה עד לקריית ארבע. כוח צה"ל וחבלנים זיהו רסיסים ברכבה וקבעו כי מדובר ברסיסים ממטען. גששים שהגיעו לנקודת הפיצוץ טענו כי ככל הנראה מדובר במטען, אך טרם ידוע אם הופעל מרחוק או הופעל על ידי הבחור החשוד.

שתי תושבות עתניאל שעשו את דרכן לעבודה באזור הבחינו במחבל בשעת המעשה. "בחור עמד בצד ימין עם מסכה שחורה. הרגשנו שמשהו לא בסדר. מי אחרי שעברנו אותו היה פיצוץ עצום. הודענו מיד למוקד והיה ברור לנו שזה מטען, כי זה בא מלמטה. המשכנו בנסיעה עד לצומת ועצרנו ליד החיילים. כשיצאנו מהרכב ראינו את הנזק לרכב, זה ממש נס חודש אדר שלא קרה לנו כלום", אמרה אפרת, אחת מעדות הראייה.

לקריאה נוספת:
בשל הסתה: צה"ל פשט על משרדי ערוץ טלוויזיה פופולרי בגדה
הערכה: הרמטכ"ל יקבע מה ייכתב על מצבתו של החייל שנהרג בפיגוע
נחישות פלסטינית, תוואי מורכב ופוליטיקה: הבעיות בדרך לגדר בעוטף י-ם

כלי רכב ניזוק ממטען חבלה בעתניאל. חברים לשעת צרה, צילום מסך
לנהגת שלום. הרכב שנפגע מהמטען/צילום מסך, חברים לשעת צרה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully