וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילין עם המאכער, ארוחה עם דנקנר: החיים החדשים של האסיר אולמרט

10.3.2016 / 12:43

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט החל באחרונה להניח תפילין, להשתתף בתפילות מנחה וערבית וללמוד תורה והלכה עם מאיר רבין. גורם המקורב לאחד האסירים לוואלה! NEWS: "הם פועלים בסולידריות". לדבריו, דני דנקנר, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים לשעבר, הוא הטבח

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שנושא בימים אלו עונש מאסר של שנה ושבעה חודשים בכלא מעשיהו בגין שוחד, מתקרב לדת. גורם המקורב לאחד האסירים בבית הסוהר אמר לוואלה! NEWS: "הוא מניח תפילין בכל יום, משתתף בשתי תפילות של מנחה וערבית ולומד תורה והלכה עם מאיר רבין, ששוהה באותו אגף".

גורמים הנמצאים בקשר עם כמה מהאסירים אמרו כי אולמרט שוהה באגף 10 בכלא מעשיהו, לצד עשרה אסירים נוספים. "מתוך סולידריות אחד עם השני, הם משלימים מניין תפילה, בעיקר אחר הצהריים ובערב בתפילת מנחה וערבית".

לקריאה נוספת:
רמלה על המפה: כך דיווחו בעולם על כניסת אולמרט לכלא
תחת מעטה סודיות: אולמרט זכה לביקור ראשון של רעייתו בכלא
אולמרט נכנס לכלא: "יום כואב עבורי, עשיתי גם טעויות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לומדים תורה והלכה". רבין ואולמרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת אחד הגורמים, "הם עדיין התקשו לקיים תפילת שחרית במניין כי כל אחד יש לו את העיסוקים שלו בבוקר, חוץ משבת, אז כולם הסכימו". עם זאת, הוא מציין, "בשאר התפילות אחר הצהריים ובערב אולמרט משתתף בהן יחד עם האסירים, ובבוקר הוא משתדל להניח תפילין. הוא גם לומד חברותא קבועה עם רבין (המאכער שהיה מקורב לעד המדינה שמואל דכנר הנושא בעונש חמש שנות מאסר, י"א), ששוהה באותו אגף".

אולמרט, הם אומרים, שוהה בתא יחד עם איש העסקים דני דנקנר ומהנדס עיריית ירושלים לשעבר אורי שטרית. רבין, שהתיידד עם אולמרט, שוהה באגף עם סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר אלי שמחיוף. "לכל אחד יש את התפקיד שלו באגף. דנקנר (יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר, שהורשע במתן שהודח והלבנת הון, י"א), למשל, הוא הטבח", אמר אחד הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully