וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בפתח תקווה: גבר כבן 40 נדקר ונפצע בינוני, המפגע נהרג

8.3.2016 / 16:40

צעיר כבן 20 דקר חרדי ברחוב ברון הירש בעיר סמוך לשוק העירוני. הפצוע פונה עם פגיעה בפלג גופו העליון לבית החולים בילינסון. הקורבן ובעל החנות שבה אירעה התקרית נאבקו במחבל ודקרו אותו למוות. עד ראייה: "הייתה מהומה רבה, הפצוע צעק 'דקרו אותי'"

צילום: ניב אהרונסון, דוברות בילינסון, רויטרס; עריכה: טל רזניק

גבר יהודי כבן 40 נפצע היום (שלישי)באורח בינוני בפיגוע דקירה ברחוב ברון הירש בפתח תקווה. הקורבן ובעל החנות שבה אירעה התקרית נאבקו במחבל, צעיר כבן 20, ודקרו אותו למוות. חובשים ופרמדיקים של מד"א מסרו כי הפצוע בדקירה נמצא בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. הוא פונה לבית החולים בילינסון בעיר.

מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן, גבר חרדי, הגיע לאזור השוק בעיר ונכנס לאחת החנויות. בשלב מסוים הגיע למקום אזרח ממוצא ערבי, חמוש בסכין, התנפל עליו ודקר אותו. החרדי ובעל החנות נאבקו בדוקר, הוציאו מידיו את הסכין ודקרו אותו למוות. במקום כוחות גדולים של משטרת מחוז המרכז ומרחב השרון.

עוד בוואלה! NEWS:
קריסת גוף התאורה ביבנה: המלצה להעמיד לדין את בעלי האולם
מתלוננת נגד מני נפתלי פנתה לרגב בבקשה לסיוע: "לא דואגים לי"
אשת הנרצח ב"רמי לוי": "לכתוב על המצבה שנפל בפיגוע ולא בקרב - שקר"

יונתן עזריהאב, פיגוע דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
הפצוע מפונה לבית החולים בילינסון בעיר/ראובן קסטרו
זירת פיגוע ירי בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
פינוי גופת המפגע מהחנות בפתח תקווה/ראובן קסטרו

חובש בכיר במד"א עזריאל גרוס שהגיע ראשון עם אופנוע מד"א למקום סיפר: "כשהגעתי ראיתי גבר חרדי כבן 40 יושב כשהוא בהכרה מלאה וסובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיעה מהר למקום, ופינתה אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי. בסמוך שכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנוטרל".

אדיר אמסלם, עד ראייה לתקרית בשוק, סיפר כי המפגע הגיע לחנות ודקר את אחד הלקוחות. "החרדי יצא מהחנות כשהסכין נעוצה בצווארו וצעק 'דקרו אותי'. הוא הוציא את הסכין, ואז נכנס חזרה לחנות ודקר את האיש. הייתה מהומה גדולה. אני נכנסתי לחנות וראיתי את המפגע שוכב בשלולית דם".

בהודעה שפרסם אופיר גנדלמן, דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לכלי התקשורת הערביים, נמסר כי נתניהו "שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים מפיגועי הטרור שבוצעו לפני זמן קצר בפתח תקווה ובירושלים". הודעה דומה לא נמסרה בעברית או באנגלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכין ששימשה את הדוקר באירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לאחר מכן נפצעו באורח קשה מאוד ובינוני שני שוטרים בני 31 ו-49 בפיגוע ירי ברחוב סלאח א-דין בירושלים, ליד שער שכם בעיר העתיקה. המחבל, רכוב על אופנוע, ירה לעבר השוטרים, ובמהלך הימלטותו נורה על ידי כוחות הביטחון. הפצועים פונו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. סכנה נשקפת לחיי השוטר שנפצע באורח קשה.

המחבל הגיע למקום, ירה תחילה בשוטר אחד ונמלט. שוטרי מג"ב וכוח של המשטרה פתחו במרדף אחריו, ובמהלכו הוא הספיק לירות ולפגוע בשוטר נוסף. בתום המרדף הצליחו הכוחות לירות בו למוות. בזירה נמצא נשק מסוג קרל גוסטב.

זירת פיגוע דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
זירת האירוע/ראובן קסטרו
זירת פיגוע דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
זירת פיגוע דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016/ראובן קסטרו
זירת דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
זירת דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016/ראובן קסטרו
זירת פיגוע דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
זירת האירוע/ראובן קסטרו
זירת פיגוע דקירה בפתח תקווה. 8 במרץ 2016. ראובן קסטרו
זירת האירוע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully