וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג דרס למוות אישה לעיני ילדיה בכביש 6 – והסגיר את עצמו לאחר מצוד

רכב סטה ממסלולו, דרס למוות את הילה נחמן מיכלי, תושבת קריית טבעון, שיצאה מרכבה בצד הדרך בסמוך למחלף חורשים. הוא פצע קל את אמה ואת שני ילדיה, בני חמש ושנה, והמשיך בנסיעה. הנהג, תושב חדרה בן 60, הסגיר את עצמו למשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת התאונה בכביש 6, הערב/מערכת וואלה, צילום מסך

אישה בת 36 נהרגה אמש (שלישי) ואמה ושניים מילדיה נפצעו באורח קל בתאונת דרכים בכביש 6 בסמוך למחלף חורשים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה, הילה נחמן מיכלי מקריית טבעון, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותה. בכלי הרכב היו יחד עם נחמן מיכלי אמה, בן ארבע ושני תאומים בני ארבעה חודשים. האם, בן החמש ואחד התאומים נפצעו קל וטופלו בזירה.

מחקירה ראשונית עלה כי נחמן מיכלי נפגעה מרכב חולף בעת שיצאה מרכבה בשולי הדרך. לאחר מכן, נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. המשטרה ניהלה אחריו מצוד ובחנה את כל המצלמות בכביש 6, אך לבסוף הוא הסגיר את עצמו למשטרה. מדובר בתושב חדרה כבן 60 שנחקר על ידי בוחני התנועה.

"כשהגענו למקום ראינו אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית", סיפר פרמדיק מד"א דוד ברוכי. "ניסינו להעניק לה טיפול מציל חיים, אך בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי בכל שנה מתרחשות בממוצע כ-800 תאונות פגע וברח, שתיים בכל יום, שבהן נפגעים כ-1,000 בני אדם. כמו כן, כ-13 בני אדם נהרגים בממוצע בכל שנה בתאונות מסוג זה. שמואל אבואב, מנכ"ל העמותה, אמר כי "תאונות פגע וברח הפכו למכת מדינה. זהו מעשה אנטי מוסרי ואנטי חברתי, שבו אדם פוגע באדם אחר ומותיר אותו להתבוסס בדמו על הכביש". לדבריו, "בתי המשפט מחויבים להחמיר בעונשם של העבריינים המפקירים את הפצועים ובורחים מזירת האירוע".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
התת-אלוף שהושעה מצה"ל חשוד בחמישה מקרי אונס ומעשים מגונים
"במג"ב כולם כהניסטים": חקירת שוטר מג"ב שהדליף מידע ללהב"ה
"מעוניינת לשחק רמי": עשרות יגיעו לשמח את ניצולת שואה הבודדה

תאונת דרכים באשקלון 1.3. מד"א
הרכב הפוגע באשקלון, היום/מד"א

מוקדם יותר נפצעו אב ובתו באורח קשה בתאונה באשקלון. השניים, גבר כבן 40 וילדה בת ארבע, הלכו ברחוב יהודה הלוי בעיר כשכלי רכב פגע בהם. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים ברזילי. הנהג הפוגע תושאל במקום ושוחרר, אולם חקירת התאונה נמשכת.

פרמדיק מד"א מיכאל קליבנסקי, שהגיע למקום, סיפר: "על הכביש שכב גבר כבן 40 ובסמוך אליו ילדה בת ארבע. סיפרו לנו שהם נפגעו מרכב. הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלות בראש. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית חולים כשמצבם קשה".

(עדכון ראשון: 19:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully