וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הפיגוע שביצע אזרח סודאן באשקלון - בהשראת דאעש

25.2.2016 / 12:21

לפי הודעה של השב"כ ומשטרת המחוז הדרומי, כמאל עבד אל-עזיז חסן מוחמד, בן 32, פצע חייל באורח קל לפני שלושה שבועות במסגרת פיגוע ולא ממניעים אחרים. לטענת המשטרה, הוא היה מוסלמי דתי שבמכשיר הנייד שלו נמצאו תמונות של אנשי "המדינה האסלאמית"

צילום: בני בן סימון, רויטרס, דיווח ראשוני, ברוך אלקובי, אביחי שגב; עריכה: מתן חדד

שב"כ התיר היום (חמישי) לפרסום כי האזרח הסודאני שדקר חייל ופצע אותו באורח קל לפני כשלושה שבועות באזור התחנה המרכזית באשקלון, פעל בהשראת "המדינה האסלאמית" (דאעש). לפי הודעה משותפת למשטרת המחוז הדרומי, המחבל היה מוסלמי דתי שבמכשיר הטלפון הנייד שלו נמצאו תמונות של אנשי דאעש ברחבי העולם.

הדוקר הוא כמאל עבד אל-עזיז חסן מוחמד, בן 32, שהתגורר בשנים האחרונות באשדוד ובאשקלון. לפי המשטרה, הוא הסתנן לארץ לפני כמה שנים, נעצר בחשד לעבירות אלימות ב-2009 וברח ממתקן "חולות" לפני שנתיים.

לקריאה נוספת:
תיעוד: החשוד בתקיפת חייל באשקלון נמלט לאחר הדקירה
בקהילת הזרים מגנים: הדוקר באשקלון לוקה בנפשו, לא מייצג אותנו
דוח חדש: עינויים וכליאה בצינוק – כך חוקר שב"כ עצירים ביטחוניים

זירת פיגוע אשקלון. אביחי שגב, מערכת וואלה! NEWS
"פעל בהשראת דאעש". המחבל חסן מוחמד, שנורה למוות על ידי חייל לאחר הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, אביחי שגב

ב-7 בפברואר, בסביבות השעה 08:20 בבוקר, התקבל דיווח על דקירה בצומת נאות באשקלון בסמוך לתחנת אוטובוס. מוחמד דקר חייל בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח קל. חייל אחר, שהבחין במקרה, נטל את נשקו של החייל שנדקר והחל במרדף אחרי מוחמד.

זמן קצר לאחר מכן, בהגיעו לרחוב החסידה, ירה החייל במוחמד ופצע אותו באורח קשה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחרי חשודים נוספים ופתחו בחקירת האירוע. הפצוע פונה לבית החולים ברזילי שבעיר, שם מת מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully