וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עובדת במשרד הבריאות העבירה פרטי מתים לקבלני שיש תמורת שוחד

28.1.2016 / 15:11

דורית טורלי, ראש ענף רישיונות וקבורה, מואשמת כי העבירה את הפרטים כדי שהקבלנים יוכלו להגיע במהירות למשפחות המתים - ולשכנען לרכוש מצבות. "ניצלו את קהות החושים וסערת הרגשות של האבלים"

בית הקברות בסנהדריה, ירושלים. יוני 2015. ראובן קסטרו
"ניצול קהות החושים של האבלים בזמן הקשה בחייהם"/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז הדרום הגישה (היום) חמישי לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד דורית טורלי, ראש ענף רישיונות וקבורה במשרד הבריאות, בגין קבלת שוחד תמורת העברת פרטי מתים לקבלני שיש למצבות קברים. כתב אישום בגין מתן שוחד הוגש גם נגד אבי ביטון, קבלן מצבות שנהג לקבל מטורלי את פרטי המתים. לשניים מיוחסות גם עבירות של פגיעה בפרטיות והפרת אמונים.

על פי כתב האישום, טורלי קיבלה שוחד מביטון בשלוש הזדמנויות שונות, בסכום כולל של אלף שקלים. הנאשמת מסרה את הפרטים בתמורה לכסף, זאת כדי שקבלנים שונים, בהם ביטון, יוכלו להגיע ראשונים לבית האבלים - וכך ינצלו את השעה הקשה כדי להציג הצעת מחיר למצבה.

עוד בוואלה! NEWS:
חטיבת הצנחנים חוגגת 60: "הצמיחה את המפקדים הטובים ביותר"
נקבע מותו של חסר בית בן 50 שקפא למוות בבת ים
שטף את הדם מהידיים ונמלט מהארץ: כתב אישום נגד רוצח הצעיר בחיפה

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ווליד אלבז מפרקליטות מחוז הדרום, נכתב: "להגעה לבית אבלים ראשונים ישנה משמעות כלכלית רבה, שכן הנציג נפגש עם בני משפחות המנוחים ומציע להם מצבה ברגעים הקשים בחייהם - שעות אחרי פטירת יקיריהם". לפי כתב האישום, המטרה בהגעה לבתי המשפחות הייתה לסייע לביטון "לנצל את קהות החושים של האבלים בשעות הקשות בחייהם, וכן את סערת הרגשות שבה שרויים בני המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully