וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי כהן יפסיק לכהן כראש מנהלת הרכבת הקלה בר"ג - כי לא נערך מכרז

14.1.2016 / 22:42

המפכ"ל לשעבר כיהן בתפקיד בארבעת החודשים האחרונים, אך בעקבות החלטת היועץ המשפטי של העירייה ייערך מכרז לחברות שירצו בתפקיד. חבר האופוזיציה בעירייה: "העסקתו קשורה לחקירתו של ראש העיר זינגר"

מפכ"ל המשטרה לשעבר דודי כהן. קובי אליהו
הועסק ללא חוזה. המפכ"ל לשעבר, דודי כהן/קובי אליהו

העסקתו של ראש מנהלת הרכבת הקלה ברמת גן, המפכ"ל לשעבר דודי כהן, הופסקה השבוע לאחר שהיועץ המשפטי של העירייה, דוד שוויקה, הגיע למסקנה כי אופן העסקתו אינו חוקי משום שנעשה ללא מכרז. העירייה הודיעה כי בחודש מרץ הקרוב ייערך מכרז לחברות שירצו להתמודד על ראשות המנהלת, ובכך בעצם תופסק העסקתו של כהן, אלא אם כן החברה "קופ" שבראשה הוא עומד תזכה.

בארבעת החודשים האחרונים כיהן כהן בתפקיד מבלי שחתם על חוזה עבודה, לאחר שהנהלת עיריית רמת גן אישרה את מינויו וסיכמה איתו כי החברה שבראשה הוא עומד תקבל 50 אלף שקלים לחודש. המנהלת עובדת לצד חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) ולצד משטרת ישראל, ואמורה לספק מענה לבעיות שייגרמו לתושבי העיר כתוצאה מהעבודות.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
איראן בגדה: התנועה השיעית שפועלת בעזה מבססת את עצמה בשטחים
נתניהו: "אמירתה של שרת החוץ השבדית - אבסורדית ומטופשת"
דאעש: הפלנו מזל"ט איראני במרכז עיראק; צפו בתיעוד

עבודות הרכבת הקלה בגוש דן, רמת גן, 27 באוגוסט 2015. יותם רונן
העבודות על הרכבת הקלה ברמת גן, אוגוסט 2015/יותם רונן

כחלק מתפקידו משמש כהן יועצו של ראש העיר ישראל זינגר, אשר עדיין מתנהלת נגדו חקירה בחשד לקבלת שוחד, הלבנת הון ועבירות מרמה. אדם קניגסברגר, יו"ר האופוזיציה בעיריית רמת גן, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "כאשר נודע לי שכהן נבחר לתפקיד ללא מכרז פניתי ליועץ המשפטי לממשלה וגם למבקר המדינה".

לטענת קניגסברגר, "נדמה כי העסקתו של כהן קשורה בדרך זו או אחרת לחקירתו של זינגר. כנראה שזינגר חיפש לעצמו שכפ"ץ, וגם ידע שניצב ריטמן הוא בן טיפוחיו של דודי כהן". עוד הוסיף כי "ההחלטה לפתוח במכרז חדש היא ההוכחה שהעסקתו של כהן הייתה מיותרת ושנעשתה שלא כדין. אני תמה מדוע כהן הסכים לשמש יועץ לראש עיר שנחקר בהאשמות חמורות, ולא הבין שהדבר יעורר שאלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully